Wątek: Problem z Mirror Forcem  (Przeczytany 213 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z Mirror Forcem
« dnia: 26 Marzec, 2016, 13:36:46 »
0
Siema mam sprawę: Ostatnio dowiedziałem sie z niepewnego źródła że Mirror Force nie neguje ataku wroga. Chciałbym sie dowiedzieć czy to prawda że jesli mam na stole np.  Kuriboh i zostanie on zaatakowany przez np Sangan a ja użyje mirrora to i kuriboh i sangan zginą, czy tylko sangan.
Z góry dzięki za pomoc


Izorist

Odp: Problem z Mirror Forcem
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Marzec, 2016, 13:41:50 »
+1
Nie neguje ataku (zresztą, tak jest na nim napisane), jednak niszczy monstera w chwili deklaracji ataku. Walka natomiast dzieje się w Damage Step, czyli znacznie później, czyli Sangana nie ma już na polu.

źródło:

http://yugioh.pl/dla-poczatkujacych/najwazniejsze-zrodlo-informacji-official-rulebook-9-0/
« Ostatnia zmiana: 26 Marzec, 2016, 13:43:55 wysłana przez Izorist »

Odp: Problem z Mirror Forcem
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Marzec, 2016, 13:45:43 »
0
Dzieki za odpowiedź,bo  była
 dla mnie ważna

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
5 Odpowiedzi
531 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 28 Marzec, 2014, 10:19:44
wysłana przez Flasher
1 Odpowiedzi
264 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 31 Maj, 2014, 18:35:23
wysłana przez multum
5 Odpowiedzi
377 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 01 Sierpień, 2014, 16:40:05
wysłana przez Izorist
0 Odpowiedzi
382 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 07 Luty, 2015, 16:17:57
wysłana przez Izorist
8 Odpowiedzi
343 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 29 Marzec, 2016, 19:29:35
wysłana przez Izorist