Wątek: Kilka pytań.  (Przeczytany 2435 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Poter

Kilka pytań.
« dnia: 11 Lipiec, 2013, 18:30:15 »
0
Wole spytać czy jeśli Granadora zostanie tributowana too nie odejmuje mi 2000dmg, tak ?
« Ostatnia zmiana: 13 Lipiec, 2013, 09:20:44 wysłana przez Poter »

jona

Odp: Granadora
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Lipiec, 2013, 18:44:08 »
+1
Obrażenia otrzymujesz tylko jeśli karta zostaje zniszczona- czyli w wypadku jej poświęcenia, albo użycia jako xyz material efekt nie zachodzi.
« Ostatnia zmiana: 11 Lipiec, 2013, 18:45:44 wysłana przez jona »

Poter

Odp: Kilka pytań.
« Odpowiedź #2 dnia: 13 Lipiec, 2013, 09:21:18 »
0
Czy na turniejach można grać kartami które są w języku włoskim ?

Odp: Kilka pytań.
« Odpowiedź #3 dnia: 13 Lipiec, 2013, 09:29:14 »
0
Tak, można. Lecz z uwagi na innych graczy wypada mieć anglojęzyczne tłumaczenie.

Nie jestem trochę na bieżąco, ale kiedyś tłumaczenia kart nieanglojęzycznych były obowiązkowe na turnieju. Ostatnio przy okazji MP słyszałem, że niekoniecznie .....

Soul

Odp: Kilka pytań.
« Odpowiedź #4 dnia: 13 Lipiec, 2013, 11:47:56 »
0
Do innych niż angielskie i w języku lokalnym trzeba mieć tłumaczenia.
A duel is like sex. Good players are like sex masters. They can last a long time, holding in their load while wearing down the partner, getting him ready for the finish. Bad players just furiously pound their dicks and within 30 seconds sloppily spray jizz everywhere.

Izorist

Odp: Kilka pytań.
« Odpowiedź #5 dnia: 13 Lipiec, 2013, 14:37:38 »
0
Yup, dokładnie tak jak napisał Soul. Zabawnie to brzmi napisane przez kogoś kto na MP ich nie miał xD

Lampart

Odp: Kilka pytań.
« Odpowiedź #6 dnia: 13 Lipiec, 2013, 15:03:06 »
0
łee nie zauważyłem a mogłem game lossa wołać w finale xD
Play hard or go home
Członek Kryzysu składowego
 

Number Hunting 41/100(46 TCG)

Poter

Odp: Kilka pytań.
« Odpowiedź #7 dnia: 13 Lipiec, 2013, 18:42:48 »
0
Kolejne pytanie czy jeśli używam Monster Reincarnation i discarduje Battlin' Boxera Glassjaw to jego efekt się aktywuje i będę mógł sobie dodać potwora z cmentarza?

Jak zniszczy się go Dark Holem to uaktywnia efekt, tak? (Battlin' Boxer Glassjaw)

Hunt

Odp: Kilka pytań.
« Odpowiedź #8 dnia: 13 Lipiec, 2013, 18:49:06 »
0
Discardowanie z Monster Reincarnation to koszt, nie efekt, a Glassjaw musi zostać wysłany na Graveyard z efektu, czyli nie działa (ale przy Dark Hole'u już działa).

jona

Odp: Kilka pytań.
« Odpowiedź #9 dnia: 13 Lipiec, 2013, 18:49:40 »
0
W Reinkarnacji discrad jest kosztem, karta wyrazie mówi, że

Cytuj
When this card is sent to the Graveyard by a card effect

czyli nic się nie aktywuje.

W przypadku Dark Hole eff się odpali.

EDIT: no, właśnie xd ogólnie polecam pograć na devpro, można sobie wiele z zarówno podstaw, jaki i niuansów w zasadach przybliżyć.

Tony

  • keep calm and listen to trance
  • SOLARIS
  • 9 4
Odp: Kilka pytań.
« Odpowiedź #10 dnia: 13 Lipiec, 2013, 19:00:23 »
+1
Warto też wspomnieć w tym miejscu, że "send to the Graveyard" to nie to samo co "discard" :)
« Ostatnia zmiana: 13 Lipiec, 2013, 19:02:29 wysłana przez Tony »

Soul

Odp: Kilka pytań.
« Odpowiedź #11 dnia: 14 Lipiec, 2013, 00:44:05 »
0
Yup, dokładnie tak jak napisał Soul. Zabawnie to brzmi napisane przez kogoś kto na MP ich nie miał xD
Można mieć tłumaczenie w dowolnym miejscu poza deckiem. Telefon...
A duel is like sex. Good players are like sex masters. They can last a long time, holding in their load while wearing down the partner, getting him ready for the finish. Bad players just furiously pound their dicks and within 30 seconds sloppily spray jizz everywhere.

Lampart

Odp: Kilka pytań.
« Odpowiedź #12 dnia: 14 Lipiec, 2013, 09:59:26 »
0
Na telefonie właśnie chyba nie można,bo mógłbyś się kontaktować z bazą xD nie pamiętam w sumie dawno nie czytałem policy,niech się jakiś sędzia wypowie
Play hard or go home
Członek Kryzysu składowego
 

Number Hunting 41/100(46 TCG)

Maras

Odp: Kilka pytań.
« Odpowiedź #13 dnia: 14 Lipiec, 2013, 10:58:34 »
0
Można, tylko w trakcie szukania masz obowiązek pokazywać przeciwnikowi co robisz, żeby wiedział, że nie kontaktujesz się z bazą :p.



"Ascendant meat, however illusory our identities are, we craft those identities by making value judgements.
Everybody judges all the time."

Soul

Odp: Kilka pytań.
« Odpowiedź #14 dnia: 14 Lipiec, 2013, 11:44:32 »
0
Na telefonie właśnie chyba nie można,bo mógłbyś się kontaktować z bazą xD nie pamiętam w sumie dawno nie czytałem policy,niech się jakiś sędzia wypowie
Ja jestem sędzią xD. W policy nic nie ma o żadnym telefonie, nie możesz tylko pokazać innej karty z decka jako tłumaczenie. A z telefonem robisz jak maras napisał, żeby niemiec się nie doczepił i problem solved.

Poza tym: na ME widziałem parę przypadków, że nie mieli tłumaczeń i po prostu sędzia ogarniający dany język przychodził i przekładał. A za czepianie się o brak tłumaczenia jakiegoś stapla chyba prędzej niemiec dostanie warn za rulesharking,  niż ja za brak tłumaczenia ;p.
« Ostatnia zmiana: 14 Lipiec, 2013, 11:49:32 wysłana przez Soul »
A duel is like sex. Good players are like sex masters. They can last a long time, holding in their load while wearing down the partner, getting him ready for the finish. Bad players just furiously pound their dicks and within 30 seconds sloppily spray jizz everywhere.

Izorist

Odp: Kilka pytań.
« Odpowiedź #15 dnia: 14 Lipiec, 2013, 13:38:48 »
0
Policy mówi, że tłumaczenia MUSZĄ być, więc nie można mieć pretensji, jeśli jednak jakiś Niemiec Cię zrobi na szaro xP
Z drugiej jednak strony nikt tego tak poważnie nie traktuje (na ogół). Ja sam na MP miałem tłumaczenia wszystkich kart pod ręką, w razie jakby ktoś nie miał.
No i chciałem tylko pośmiać się po raz drugi z Twojej reakcji na postoju przed Łodzią, jak dowiedziałeś się, że trzeba mieć tłumaczenia a Ty ich nie masz xP

Warto też wspomnieć w tym miejscu, że "send to the Graveyard" to nie to samo co "discard" :)
uzupełnienie: discard to send a send to nie discard

Poter

Odp: Kilka pytań.
« Odpowiedź #16 dnia: 14 Lipiec, 2013, 17:55:29 »
0
Battlin Boxer Sparrer ma wyraźnie napisane że nie można do końca tury włączyć battle pashe, ale jeśli battle step był mogę go wezwać na pole bo nic nie jest napisane o tym na karcie w przeciwieństwie do Soul Exchange, prawda?

Kiya

  • 33 5
Odp: Kilka pytań.
« Odpowiedź #17 dnia: 14 Lipiec, 2013, 18:53:19 »
0
    • nope, właśnie dlatego że już miałeś BP (którego battle step jest częścią) w danej turze
    • jeśli efekt monstera nie precyzuje kiedy można odpalić (quick effect, can be used durning opponent's turn etc) to domyślnie można użyć w MP1 i MP2.
« Ostatnia zmiana: 14 Lipiec, 2013, 18:58:24 wysłana przez Kiya »

jona

Odp: Kilka pytań.
« Odpowiedź #18 dnia: 14 Lipiec, 2013, 18:55:26 »
+1
Przyjrzyj się różnicy:

Battlin' Boxer Sparrer:

Cytuj
If you control a "Battlin' Boxer" monster, you can Special Summon this card (from your hand). If you do, you cannot conduct your Battle Phase for the rest of this turn.

Soul Exchange:

Cytuj
Target 1 monster your opponent controls; this turn, if you Tribute a monster, you must Tribute that monster, as if you controlled it. You cannot conduct your Battle Phase the turn you activate this card.


Rozumiem, że pytanie jest o to, czy możesz go przywołać po BP, w Main Phase 2. Jeśli tak- możesz, bo effect mówi 'for the rest of this turn'.

PS.
Spoiler
Bo skądś się w Twoim poście ten Battle step zaplątał.

Poter

Odp: Kilka pytań.
« Odpowiedź #19 dnia: 28 Lipiec, 2013, 15:39:29 »
0
Chimeratech Overdragon ma DMG "?", co się dzieje jeśli używam pawer bond'a, aby jego stworzyć???

Izorist

Odp: Kilka pytań.
« Odpowiedź #20 dnia: 28 Lipiec, 2013, 18:02:22 »
0
Chimeratech Overdragon
protip:
Cytuj
The original ATK and DEF of this card are each 800 x the number of Fusion Material Monsters used for its Fusion Summon.
czyli żaden damage równy "?" bo to nie jest jego oryginalny atak w momencie przyzwania na pole (a dokładnie do tego odnosi się Power Bond).

PS używajcie tagów w pytaniach, oszczędza to czas zaglądania na wikię.

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
10 Odpowiedzi
916 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 13 Lipiec, 2014, 15:37:21
wysłana przez West
12 Odpowiedzi
345 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 10 Październik, 2016, 22:43:16
wysłana przez wsmbwsmb