Wątek: Fusion i Xyz Summon  (Przeczytany 282 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Shuzo

  • 6 0
Fusion i Xyz Summon
« dnia: 30 Marzec, 2016, 19:09:35 »
0
Witam... Mam bardzo proste pytanie na ktore nie moglem znalesc odp na wiki, wiec zwacam sie tutaj o pomoc.
Otóż czy żeby przywołać potwora fuzyjnego albo xyz musze poświęcić karty ze stołu, czy mogą być z ręki? Ponieważ karty ktore mnie interesuja maja jak dla mnie dosyć duze koszty przywołania i nie wiem czy jest sens w nie inwestować, z gory dziekuje za pomoc (chodzi mi o karty pod Dark Magician)

Pozdr. Shuzk
« Ostatnia zmiana: 09 Maj, 2016, 09:20:00 wysłana przez Flasher »

Hunt

Odp: Fusion i Xyz summon
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Marzec, 2016, 19:17:08 »
0
Do XYZ Summonu karty muszą być na polu. Tutaj nic się nie "poświęca", po prostu wkładasz materiały pod summonowanego XYZa.

W przypadku standardowej fuzji (przy użyciu Polymerization i jej podobnych) możesz zrzucić potwory z ręki. Od tej reguły są jednak wyjątki, takie jak np. Contact Fusion. W tym wypadku, żeby summonować Gladiator Beast Gyzarus musisz wtasować materiały z pola do decku i nie używasz Polymerization (w takich wypadkach wystarczy czytać karty, wszystko jest na nich opisane).

Poza tym coś słabo szukasz, na wiki jest to dokładnie wyjaśnione, w rulebooku na pewno też (tego rulebooka naprawdę polecam przeczytać, wielu początkujących go olewa, a potem gubią się w prostych zagraniach przeciwnika, "bo nie wiedzieli, że tak można").




Edit, bo najechałem na Polymerization i zobaczyłem, jak jest zapisana. Tutaj już sam efekt karty mówi Ci, skąd zrzucasz materiały.
« Ostatnia zmiana: 30 Marzec, 2016, 19:21:33 wysłana przez Hunt »

Odp: Fusion i Xyz summon
« Odpowiedź #2 dnia: 30 Marzec, 2016, 19:26:45 »
0
Dodałbym do wypowiedzi kolegi wyżej, że contact fusion z punktu widzenia mechaniki gry nie jest fusion sumonnem, więc karty w styly Non-Fusion Areanic nie robią potworom przyzywanym z pomocą takiego sposobu.

Shuzo

  • 6 0
Odp: Fusion i Xyz summon
« Odpowiedź #3 dnia: 30 Marzec, 2016, 22:24:25 »
0
W takim razie bardzo dziękuje, do zamknięcia.

Izorist

Odp: Fusion i Xyz summon
« Odpowiedź #4 dnia: 30 Marzec, 2016, 23:12:01 »
+1
Witam... Mam bardzo proste pytanie na ktore nie moglem znalesc odp na wiki, wiec zwacam sie tutaj o pomoc.
Otóż czy żeby przywołać potwora fuzyjnego albo xyz musze poświęcić karty ze stołu, czy mogą być z ręki? Ponieważ karty ktore mnie interesuja maja jak dla mnie dosyć duze koszty przywołania i nie wiem czy jest sens w nie inwestować, z gory dziekuje za pomoc (chodzi mi o karty pod Dark Magician)

Pozdr. Shuzk
cześć :)
Trochę powtórzę to co napisał Hunt, ale - szukałeś odpowiedzi w złym miejscu, najpierw zajrzyj do rulebooka, tam jest opisane jak wygląda Xyz summon.

http://yugioh.pl/dla-poczatkujacych/najwazniejsze-zrodlo-informacji-official-rulebook-9-0/

Co do Fusion summonu to tak jak wspomniał Hunt - to skąd bierze się materiały jest zawsze opisane na kartach, które taki summon umożliwiają.

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
3 Odpowiedzi
499 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 06 Listopad, 2013, 23:14:04
wysłana przez Izorist
4 Odpowiedzi
438 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 18 Sierpień, 2014, 14:36:31
wysłana przez Hunt
0 Odpowiedzi
252 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 22 Styczeń, 2015, 21:31:58
wysłana przez Izorist
2 Odpowiedzi
192 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 04 Maj, 2016, 13:47:55
wysłana przez PapoKamieniak
2 Odpowiedzi
146 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 13 Sierpień, 2016, 20:09:17
wysłana przez Izorist