Wątek: Efekt Jinzo dokładnie  (Przeczytany 250 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

maly

  • 4 0
Efekt Jinzo dokładnie
« dnia: 23 Wrzesień, 2017, 13:47:08 »
0
Hej, większość się pewnie orientuje z całym efektem Jinzo (szukałem na forum, nie było; czytałem wikię/neta, ale tak jak mówię). Mniej/więcej go rozumiem, ale rulingów do tego jest tak dużo, że chciałbym się spytać, czy ktoś ma ochotę dogłębnie omówić jego efekt?

PS jak się robi ten efekt na forum, gdzie Jinzo jest podświetlony i ma od razu notkę po najechaniu kursorem? Podrzućcie linkiem jeśli jest opisane to w jakimś wątku.
Dzięki, Samanthar
« Ostatnia zmiana: 23 Wrzesień, 2017, 14:00:55 wysłana przez maly »

Odp: Efekt Jinzo dokładnie
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Wrzesień, 2017, 13:57:16 »
+1
Musisz użyć komendy (ygo)Jinzo(/ygo), ale zamiast nawiasów okrągłych używasz kwadratowych. Możesz też zaznaczyć napisaną nazwę karty i kliknąć ikonkę odwróconej kart w panelu pisania posta, automatycznie zostanie dodana komenda.
"If illnesses could play yugioh, cancer would probably play Dark Worlds."

Odp: Efekt Jinzo dokładnie
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Wrzesień, 2017, 14:02:59 »
0
Nie wiem czy jest tutaj co omawiać, masz dokładnie napisane na karcie. Trapy i ich efekty nie mogą być aktywowane jak on jest w sole, oraz te już aktywne mają zanegowane efekty. W skrócie trapy nie działają.

maly

  • 4 0
Odp: Efekt Jinzo dokładnie
« Odpowiedź #3 dnia: 23 Wrzesień, 2017, 15:36:11 »
0
To może rzeczywiście odbiegłem za bardzo z wyjątkami. Wiem, że jest różnica pomiędzy aktywacją efektu i aktywacją karty. Wiem, że efekt Jinzo jest ciągły i następuje od razu przy przyzwaniu; chain się nie uaktywnia nigdy.
Karty Trap Hole się nie uaktywniają, ale Solemn Judgment, Horn of Heaven, etc. mogą go zabić; Pulling the Rug chyba nie może.
Aktywacja efektu Ominous Fortunetelling, który był na polu nie jest możliwa w Standby Phase'ach, w których znajduje się Jinzo; Gravity Bind przestaje działać dopóki Jinzo jest na polu.

Wszystko się zgadza?

Odp: Efekt Jinzo dokładnie
« Odpowiedź #4 dnia: 23 Wrzesień, 2017, 15:40:18 »
0
Counter trapy mają speed spell 3 dlatego zadziałają na Jinzo, gdyż karta fizycznie nie jest jeszcze na polu. Pulling Rug nie zadziała, gdyż Jinzo nie aktywuje swojego efektu, a jest on continues effektem. Zadziała Horn of heaven i judgment.  Reszta się zgadza

Jacollo

Odp: Efekt Jinzo dokładnie
« Odpowiedź #5 dnia: 23 Wrzesień, 2017, 16:20:24 »
+3
Yano, nie chodzi tutaj o Spell speed.
Karty jak Solemn Warning pozbędą się Jinzo z bardzo prostej przyczyny: mechanika gry.

Po poświęceniu potwora, ale przed wejściem do gry, Jinzo jest w tzw limbo. W tym, i tylko w tym, momencie możesz aktywować karty które zanegują Summon, gdyż z technicznego punktu widzenia Jinzo nie jest jeszcze w polu, a co za tym idzie jego efekt JESZCZE nie działa.

Edit i mały offtop.
Zagadka: czy ktoś może mi podać nazwę monstera który, będąc w polu, może ZANEGOWAĆ counter trapy? Zanegować, a nie nie pozwolić na aktywację, to 2 różne rzeczy  8|
« Ostatnia zmiana: 23 Wrzesień, 2017, 16:23:09 wysłana przez Jacollo »

Kanashimi Tomo

Odp: Efekt Jinzo dokładnie
« Odpowiedź #6 dnia: 23 Wrzesień, 2017, 23:03:59 »
0
The Fabled Unicore? Mając tą samą ilość kart?
“Play interests me very much," said Hermann: "but I am not in the position to sacrifice the necessary in the hope of winning the superfluous.” - Alexander Pushkin

Odp: Efekt Jinzo dokładnie
« Odpowiedź #7 dnia: 23 Wrzesień, 2017, 23:37:42 »
0
Nie wiem, czy chodziło o tego synchro, którego podał Tomo, ale IMHO Unicore nie może zanegować Counter Trapów właśnie dlatego, że to wymagałoby dochainowania efektu potwora (Spell Speed 2) do efektu counter trapa (Spell Speed 3), a to jest sprzeczne z podstawowymi zasadami gry.
Raphèl mai amècche zabì almi!
6:3 (5:2)

Odp: Efekt Jinzo dokładnie
« Odpowiedź #8 dnia: 23 Wrzesień, 2017, 23:48:42 »
+1
Nie wiem, czy chodziło o tego synchro, którego podał Tomo, ale IMHO Unicore nie może zanegować Counter Trapów właśnie dlatego, że to wymagałoby dochainowania efektu potwora (Spell Speed 2) do efektu counter trapa (Spell Speed 3), a to jest sprzeczne z podstawowymi zasadami gry.

Efekt The Fabled Unicore to continuous, więc nie dochainowuje się do żadnej karty.

Odp: Efekt Jinzo dokładnie
« Odpowiedź #9 dnia: 23 Wrzesień, 2017, 23:52:55 »
0
A, racja, nie doczytałem efektu :x Czas się wreszcie wyspać
Raphèl mai amècche zabì almi!
6:3 (5:2)

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
4 Odpowiedzi
434 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 08 Grudzień, 2013, 14:35:42
wysłana przez Izorist
4 Odpowiedzi
387 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 28 Luty, 2014, 16:09:57
wysłana przez Izorist
2 Odpowiedzi
228 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 24 Marzec, 2016, 12:46:18
wysłana przez Shuzo
3 Odpowiedzi
246 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 25 Marzec, 2016, 08:35:43
wysłana przez PapoKamieniak
3 Odpowiedzi
136 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 10 Luty, 2017, 22:41:50
wysłana przez Illidan