Wątek: Czy Monster Reborn działa w tej sytuacji??  (Przeczytany 208 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Czy Monster Reborn działa w tej sytuacji??
« dnia: 24 Marzec, 2016, 21:38:25 »
0
Witam forumowicze, mam pytanko: co jesli karta która ma w opisie ze do specjalnego przywołania potrzeba spełnić jakieś warunki (np. Odd-Eyes Saber Dragon) zginie i będę chciał ją przywołać z cmentarza Monster Rebornem. Czy Monster Reborn przywoła ją specjalnie na pole czy nie może ponieważ nie spełnił odpowiedniego warunku??? Proszę o pomoc. Z góry dzięki

Mich

Odp: Czy Monster Reborn działa w tej sytuacji??
« Odpowiedź #1 dnia: 24 Marzec, 2016, 22:00:59 »
0
Tak możesz go przywołać Monster Rebornem. Ogólnie to możesz tym przyzwać wszystko co nie ma restrykcji "Must be Special Summoned with COŚ TAM and cannot be Special Summoned by other ways".
W przypadku np. Black Luster Soldier - Envoy of the Beginning zanim go wezwiesz z grave Rebornem musi być on uprzednio wezwany ze swoich warunków kiedykolwiek w grze.

PS. Na turniejach formatu Advanced nie można używać Monster Reborn ponieważ od kilku lat tkwi na banie

Izorist

Odp: Czy Monster Reborn działa w tej sytuacji??
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Marzec, 2016, 22:15:29 »
+3
Monstery można podzielić w tym przypadku na 3 grupy:
  • Takie, które można swobodnie special summonować dowolnymi metodami, i ewentualnie mają dodatkową metodę special summonu (wspomniany Odd-Eyes Saber Dragon).
  • Takie, które muszą najpierw być special summonowane swoją własną metodą, ale później można je już "wskrzeszać" (Black Luster Soldier - Envoy of the Beginning, każdy ritual, fusion, synchro, xyz, który nie ma napisane, że tak nie można). Kluczowe słowa, na które należy zwracać uwagę:
    Cytat: nowy tekst
    Cannot be Normal Summoned/Set. Must first be Special Summoned (from your hand) by...
    Cytat: stary tekst
    This card cannot be Normal Summoned or Set. This card can only be Special Summoned by...

  • Takie, które mogą być special summonowane JEDYNIE własną metodą i nie da się ich "wskrzeszać" (Dark Armed Dragon). Kluczowe słowa, na które należy zwracać uwagę:
    Cytat: nowy tekst
    Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand) by...
    Cytat: stary tekst
    This card cannot be Normal Summoned or Set. This card cannot be Special Summoned except by...

Odp: Czy Monster Reborn działa w tej sytuacji??
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Marzec, 2016, 22:22:11 »
0
Dzieki za pomoc !!!

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
4 Odpowiedzi
405 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 08 Grudzień, 2013, 14:35:42
wysłana przez Izorist
45 Odpowiedzi
3164 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 08 Sierpień, 2014, 10:24:44
wysłana przez Flasher
28 Odpowiedzi
1594 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 22 Listopad, 2014, 23:30:07
wysłana przez Sergio
5 Odpowiedzi
361 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 20 Październik, 2015, 23:26:43
wysłana przez Izorist
1 Odpowiedzi
219 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 07 Czerwiec, 2016, 15:33:59
wysłana przez Hunt