Trochę tym grałem to sie wypowiem:
-2
Fluffal Bear (Toy Vendor jest ważne, ale nie konieczne, a jeżeli potrzebujesz bear'a to możesz go dodać z grave fusion conscription, po beara i tak ci szuka 10 kart [vendor, fusion conscription, fluffal dog, fusion reserve] więc to chyba wystarczy)
-1
Fluffal Owl (3 to za dużo, nie starczy ci normal summonu)
-1
Frightfur Factory (1 wystarczy)
-1
Polymerization (zbyt dużo, 2 spokojnie wystarczą, moim zdaniem lepiej grać king of the swamp)
+1
King of the Swamp (4 polymerki to dużo [Dark Fusion też liczę], a biorąc pod uwagę jeszcze frightfur fusion jako fusion spele to za dużo. King szuka po potrzebną poly i zastępuje dowolny materiał, a to jest fajne, i zmniejsza ilość potrzebnych poly + nie wymaga normal summonu jak owl)
+3
Galaxy Cyclone (s/t removal, od biedy możesz go zrzucić vendorem, a jeżeli z efektu vendora spadnie z topa, to ciebie to też nie zaboli + na grave możesz go użyć, by zniszczyć venndora i mieć search[chociaż jak grasz lance, to jak chcesz, możesz coś innego włożyć, lub zostawić jak jest])
Ja sam grałbym mniej lub wcale:
-1
Edge Imp Chain i
Frightfur Leo (nigdy nie zdarzyło mi się użyć efektu saw, zawsze jest tylko targetem do zrzucenia na grave, podobnie z Frightfur Leo, może raz musiałem go użyć, tygrys dużo lepszy do pozbywania się problematycznych kart)
-3
Fluffal Wings (banuje targety pod frightfur fusion, nic nie robi na polu i ręce)
-1
Fluffal Sheep (może przydedzić, mi się to często zdarzało, to cutnąłem do 2 i jest ok)
-1
Dark Fusion (Przez dłuższy czas grałem, stwierdziłem że nie warto, m.in. dlatego, że nieserchowalna)
-1
Fusion Recovery (Ja bym nie grał, "fusion spele" i tak banujemy factory, lub z własnego efektu fusion substitute, a poty z frightfur fusion, i przez to może brakować targetów)
+3
Fluffal Mouse (gram i nie narzekam, nawet jeśli zdarzą się 2 na ręku [prawdę mówiąc, tylko raz zdarzyły mi się 3 na ręce] to robimy trick z Edge Imp Sabres i jest ok, poza tym 4 materiałowy wilk czy tygrys jest op)
Możesz za te wymienione wrzucić jakieś trapy, staple w/e. Extra wygląda ok, wywaliłbym tylko tego r6, bo raczej nie opłaca się robić xyz z fuzji, chyba że masz na polu 2x
Frightfur Tiger.