Wątek: [TCG][August 2015] quickdraw  (Przeczytany 367 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

hidan

[TCG][August 2015] quickdraw
« 14 Sierpień, 2016, 22:58:42 »
0
Na początek 3 tunery grane w każdem quickdrawie, myśle że komentarz jest zbędny.
3xQuickdraw Synchron
3xJunk Synchron
3xJet Synchron
kolejne core do decku które nadają tempa do gry tym deckiem, komentarz również jest zbędny do tych kartoników.
3xDoppelwarrior
3xLevel Eater
kolejne 2 karty to 2xEffect Veiler  do negowania efektów oczywiście, ponad to jest tunerem więc przy braku tunerów można nią po prostu zagrać, dodatkowo ma typ light co pomaga wezwać bls`a
wyżej wspomniany Black Luster Soldier - Envoy of the Beginning jest przydatnym stworem, przydaje sie głównie do gier z monarchami.
następnie po 1 sztuce stworków
Mathematician wysyła karte na cmentarz co jest niezwykle przydatne w tym decku
Glow-Up Bulb tuner którego można przyzwać z cmentarza, dodatkowo wysyłając karte z góry decku na cmentarz, w tym decku owe poświęcenie jest przydatne.
Synchron Explorer gram go w decku ze względu głównie na combo quickdraw+level eater+ synchron explorer, quasar w 1 turze używając tylko 3 kart nawet jak nie ma 2 pozostałych można wezwać szybko synchro potwora napędzając rozgrywkę, 2 explorery mogły by być martwą kartą na ręce
Rush Warrior gram go ponieważ w niektórych rozgrywkach brakuje quickdrawa czy junk synchrona na ręce a posiadam mathematicana czy foolish burial wysyłam go na cmentarz po czym dodaje quickdawa.
Dandylion jak wyżej wspomniany jest użyteczny przy kartach wyrzucających z decku na grave
Spell Striker pomaga wezwać szybkiego road warriora wraz z quickdrawem a spelli nie brakuje
Gorz the Emissary of Darkness mało ludzi spodziewa się go na ręce, gdy kończe ture bez wystawionych kart większość spodziewa się Battle Fader ponadto token jest przydatny do synchro równie dobrze jak gorz
po stworach pora na spelle oczywiście 3x Tuning pomaga dać 1 z 3 początkowych tunerów przy okazji moze pomóc w zmillowaniu dobrego stworka z decku na grave
następnie  3xMystical Space Typhoon można powiedzieć że jest nawet kartą core w decku, pomaga zniszczyć spelle i trapy blokujące deck, np field monarcha, czy też rózne trapy blokujące gre quickdawa których jest mnóstwo .
następnie 2xAllure of Darkness potworów dark nie brakuje w tym decku, pomaga gdy mam już na cmentarzu level eater a kolejny zalega na ręce, wtedy ten spell jest perfekcyjny do zagrania.
następnie spelle po 1 sztuce które znajdują się  w decku Dark Hole jeden removall bardzo przydatny, dlaczego nei raigeki ? ponieważ są sytuacje w których zależy mi żeby moje stwory również poległy takie jak dandylion czy też level eater a z 2 strony raigeki jest po prostu drogie.
Reinforcement of the Army dodaje warriora, junk/dopple/spell striker   do wyboru do koloru
Soul Charge gdy brakuje możliwości po tym jak straciłem całe pole, ta karta odwraca losy pojedynku
Foolish Burial wysyła 1 karte z decku na grave tak samo jak i mathematician wysyła karty które przydają sie będąc tylko na cmentarzuOne for One pomaga wezwać eatera lub jet synchron gdy ich brakuje
Book of Moon podobno zbędny w decku ze względu na to że to combo deck, jednak nie raz uratował duel, nie raz staja przedemną stwory z wysokim atakiem, nie ma jak go zbić, wystarczy go przenieść do defensywy, przydaje sie również na stworki z effectem które muszą być face up
następnie jeden trap Ring of Destruction testowałem go w tym decku, sprawdzał się nieźle, gdy przeciwnik ma mocnego stwora gdy mam wolną ręke niszcze go przy okazji zmnieszając jego lp co jest przy wolnej ręce niezwykle przydatne, poza tym nie wiedziałem co wsadzić do decku.
tyle z main decku cała lista

main deck

3xQuickdraw Synchron
3xJunk Synchron
3xJet Synchron
3xDoppelwarrior
3xLevel Eater
2xEffect Veiler
1xBlack Luster Soldier - Envoy of the Beginning
1xMathematician
1xGlow-Up Bulb
1xSynchron Explorer
1xRush Warrior
1xDandylion
1xGorz the Emissary of Darkness
3xTuning
3xMystical Space Typhoon
2xAllure of Darkness
1xDark Hole
1xReinforcement of the Army
1xSoul Charge
1xFoolish Burial
1xBook of Moon
1xRing of Destruction                 
         myślałem żeby wsadzić tutaj Debris Dragon jednak nie mogłem znaleźć zastosowania, myślałe również nad Cardcar D jednak chyba dosyć mocno by mi spowolnił deck, chyba że bym  dodał Tragoedia ale jakoś nie moge sie przekonać


extra dek :
i tu jest problem bo nie wiem które karty tu upchnąć niektóre są oczywiste a przy reszcie mam dylemat oto lista
Shooting Quasar Dragon  wiadomo mocny smok, jak już wejdzie zazwyczaj wygrywa
Shooting Star Dragon  jest potrzebny gdy quasar upadnie, sam jest rzadko robiony
Stardust Dragon gdy nie ma opcji na quasara ani żadnego dragona z rodziny archfienda jest potrzebny do stara
Red Nova Dragonłatwo przyzwać za pomocą hota, po prostu mocny stworek
Hot Red Dragon Archfiend Bane tak jak powyżej po prostu mocny stwore + napędza następną ture, + wskrzeszenie archfienda
Red Dragon Archfiend potrzebny do zrobienia powyższych, przydatny na stwory które nie mogą być zniszczone w walce
Junk Archer przydatny na wkurzające małe stworki
Junk Destroyer gdy przeciwnik zaspamował pole spellami i trapami a mst brak
Road Warriorgłównie do napędzania gry i robienia dużych smoków + może wypaść z sardust warriora
T.G. Hyper Librarian wiadomo karta must have, synchro deck czemu by nie wyciągnąć masy kart
Mist Bird Clausolas przydatny do dużych stworów z efaktami + stwór 3 lvl do napędzania gry
Old Entity Hastorr stwór 4 lvl do napędzani gry + mocny efekt, z mst łątwo przejąć stwora przeciwnika, zwłaszcza przydatny na duże stwory gdy brak opcji
2xFormula Synchron przydatny do robienia smoków + draw, pozbycie sie 1lvl  a 1 zazwyczaj w decku to zamało
3xJet Warrior zazwyczaj gram 2 w decku bo brakuje stworków które można przyzwać quickdrawem, junkiem i jetem a efekt przydatny do wyrzucania cięzkich do wezwania stworków czy też setowanych kart
3xJunk Warrior przydatny w decku tylko jako target do wezwania junka gdy libriarian już był na polu poza tym nieużywany
3xAccel Synchron napędza gra wyrzucając jet synchrona, łatwo można zrobić quasar 3 5lvl z ogniżonym lvl
3xStardust Warrior gdy nie ma jak zrobić wysokiego dragona, czasami da sie zrobić stardusta
Turbo Warrior nie widze dla niego miejsca ale może ktoś coś :D ?
Dark Highlander jedyne zastosowanie jakie widze to na mirrora w side decku


 


side deck



Starlight Road vs masowe removealle takie jak mirror force itd
3xRoyal Decree vs wkurzające trapy
3xImperial Iron Wall vs effecty z grave, kozmo itd
3xFlying "C" vs wszelkiego rodzaju xyz decki/semi xyz decki
2xBreakthrough Skill kontra na masowe monster effect np. super heavy
Heavy Slump vs maxx "c"
2xSoul Release vs effekty z grave.
« Ostatnia zmiana: 19 Sierpień, 2016, 22:49:04 hidan »

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 16 Czerwiec, 2015, 20:48:01
Kanashimi Tomo
Ostatnio 19 Sierpień, 2016, 11:18:17
Xionc
Ostatnio 14 Wrzesień, 2016, 11:40:37
Illidan
Ostatnio 01 Wrzesień, 2016, 19:52:35
chaisab
Ostatnio 26 Sierpień, 2016, 10:07:25
Illidan