Oto mój deck Superciężkich Samurajów. Pozbyłem się z niego Machina Engine ze względu na karty z najnowszego dodatku. Jak niektórzy z was wiedzą gram nim na turach i się tego nie wstydzę. Chciałbym jednak, żeby był bardziej kompetytywny. Pomożecie?
Effect VeilerJedyny handtrap z jakiego bym korzystał (muszę zakupić) w tej talii. Rozważam również
Skill Prisoner lub
Breakthrough Skill ze względu na to, że mogę je łatwo usunąć z grave. Bardzo proszę o szczególną poradę w tej kwestii. Co będzie lepsze? Jak wymieszać te trzy propozycje? Co innego proponujecie?
[OFFTOPIC]
Dlaczego na YGOPro nie mogłem zrobić chaina i zanegować pierwszego efektu
Merlin? To normalne czy błąd w programie? Dlaczego?
Maxx "C"Często widziałem go w innych taliach SHS. Nic dziwnego, zdarza się bowiem, że brakuje porządnej ręki. Po testowaniu mam mieszane uczucia.
[OFFTOPIC]
Czy można odpalić jego efekt jako chain (na przykład do special summonu
Machina Fortress z jej efektu)? Jeśli tak, to czy i jakie są sytuacje, kiedy nie mogę tego zrobić?
Superheavy Samurai BattleballGram 2, bo kradzież stworów przeciwnika pod synchro to fajna sprawa. Poza tym łatwe synchro 6 razem z
Superheavy Samurai Magnet. Jednak nie miałbym nic przeciwko, żeby go ukrócić do jednego, ewentualnie wywalić całkiem.
Superheavy Samurai Big BenkeiWidziałem propozycję, żeby zrobić go na dwa, ale według mnie jest za dobry, żeby to robić.
Superheavy Samurai Blue BrawlerNiektórzy pewnie by go wywalili całkiem, bo za łatwo go zdjąć i to że nie może być zniszczony w walce nic nie daje (i będzie miał trochę racji). Moje doświadczenie pokazuje, że niejednokrotnie blokował przeciwnika tak długo jak potrzebowałem, albo nawet dłużej.
Superheavy Samurai DrumWsadziłem, bo nie miałem innego pomysłu, a za granicą często się pojawia. Ogólnie widzę co innego na jego miejscu.
Superheavy Samurai FlutistCo tu dużo mówić? Must have!
Superheavy Samurai General CoralZe względu na pendulum efekt.
Superheavy Samurai General JadeBardzo łatwy do wezwania (dzięki
Superheavy Samurai Trumpeter (tu nawet po łatwe synchro) lub
Superheavy Samurai Soulhorns) beater.
Superheavy Samurai MagnetŚwietny pod synchro 6 albo pod Xyz 4 (albo pod blok z drugim
Superheavy Samurai Magnet).
Superheavy Samurai ScalesTen sam powód co
Superheavy Samurai Magnet, tylko że wyciąga z grave i może być special summonowany.
Superheavy Samurai Soulbuster GauntletZrzucana po grę dzięki
Superheavy Samurai General Coral,
Superheavy Samurai Soulhorns lub sama. Unlimited power!
Superheavy Samurai Soulfire SuitRatuje samurajów od zniszczenia przez
Raigeki między innymi.
Superheavy Samurai SoulhornsŁatwe do wezwania przez wcześniejsze podczepienie, albo do porządnego wpierdzielu.
Superheavy Samurai SoulpiercerRaczej searcher (podczas zdychania albo przy synchro), ale przydaje się też do przebijania się przez obronę.
Superheavy Samurai TrumpeterSpecial summon po synchro, albo po trybut.
Extra nie skomentuję za bardzo, bo nie wiem jak. 5x samuraj, w tym jeden nowy na testy.
Goyo Guardian - świetne synchro 6. Miałem też w nim kiedyś
Black Rose Dragon,
Naturia Barkion oraz
Naturia Beast, ale nigdy nie miałem okazji ani ochoty (skilla?), żeby je wezwać.
Widziałem też, że ludzie polecają
Superheavy Samurai Thief, ale dla mnie wydaje się za wolny. Ale jak dowiem się za co go wstawić, to chętnie potestuję.
Chętnie dowiem się też co teraz grać w side.
Słucham propozycji i z góry dziękuję za komentarze.