Wątek: [TCG][November 2015]Superheavy po BOS  (Przeczytany 395 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

[TCG][November 2015]Superheavy po BOS
« dnia: 13 Styczeń, 2016, 23:13:26 »
0
--- main [40] 40 / 0 / 0
3 Effect Veiler
2 Maxx "C"
2 Superheavy Samurai Battleball
3 Superheavy Samurai Big Benkei
3 Superheavy Samurai Blue Brawler
1 Superheavy Samurai Drum
3 Superheavy Samurai Flutist
2 Superheavy Samurai General Coral
2 Superheavy Samurai General Jade
3 Superheavy Samurai Magnet
3 Superheavy Samurai Scales
2 Superheavy Samurai Soulbuster Gauntlet
3 Superheavy Samurai Soulfire Suit
2 Superheavy Samurai Soulhorns
3 Superheavy Samurai Soulpiercer
3 Superheavy Samurai Trumpeter
--- extra [15]

1 Abyss Dweller
1 Cairngorgon, Antiluminescent Knight
1 Castel, the Skyblaster Musketeer
1 Dark Rebellion Xyz Dragon
1 Gagaga Cowboy
1 Gear Gigant X
1 Goyo Guardian
1 Hi-Speedroid Kendama
1 Number 103: Ragnazero
1 Number 82: Heartlandraco
1 Superheavy Samurai Beast Kyubi
2 Superheavy Samurai Ogre Shutendoji
2 Superheavy Samurai Warlord Susanowo

Oto mój deck Superciężkich Samurajów. Pozbyłem się z niego Machina Engine ze względu na karty z najnowszego dodatku. Jak niektórzy z was wiedzą gram nim na turach i się tego nie wstydzę. Chciałbym jednak, żeby był bardziej kompetytywny. Pomożecie?

Effect Veiler
Jedyny handtrap z jakiego bym korzystał (muszę zakupić) w tej talii. Rozważam również Skill Prisoner lub Breakthrough Skill ze względu na to, że mogę je łatwo usunąć z grave. Bardzo proszę o szczególną poradę w tej kwestii. Co będzie lepsze? Jak wymieszać te trzy propozycje? Co innego proponujecie?
[OFFTOPIC]
Dlaczego na YGOPro nie mogłem zrobić chaina i zanegować  pierwszego efektu Merlin? To normalne czy błąd w programie? Dlaczego?

Maxx "C"
Często widziałem go w innych taliach SHS. Nic dziwnego, zdarza się bowiem, że brakuje porządnej ręki. Po testowaniu mam mieszane uczucia.
[OFFTOPIC]
Czy można odpalić jego efekt jako chain (na przykład do special summonu Machina Fortress z jej efektu)? Jeśli tak, to czy i jakie są sytuacje, kiedy nie mogę tego zrobić?

Superheavy Samurai Battleball
Gram 2, bo kradzież stworów przeciwnika pod synchro to fajna sprawa. Poza tym łatwe synchro 6 razem z Superheavy Samurai Magnet. Jednak nie miałbym nic przeciwko, żeby go ukrócić do jednego, ewentualnie wywalić całkiem.

Superheavy Samurai Big Benkei
Widziałem propozycję, żeby zrobić go na dwa, ale według mnie jest za dobry, żeby to robić.

Superheavy Samurai Blue Brawler
Niektórzy pewnie by go wywalili całkiem, bo za łatwo go zdjąć i to że nie może być zniszczony w walce nic nie daje (i będzie miał trochę racji). Moje doświadczenie pokazuje, że niejednokrotnie blokował przeciwnika tak długo jak potrzebowałem, albo nawet dłużej.

Superheavy Samurai Drum
Wsadziłem, bo nie miałem innego pomysłu, a za granicą często się pojawia. Ogólnie widzę co innego na jego miejscu.

Superheavy Samurai Flutist
Co tu dużo mówić? Must have!

Superheavy Samurai General Coral
Ze względu na pendulum efekt.

Superheavy Samurai General Jade
Bardzo łatwy do wezwania (dzięki Superheavy Samurai Trumpeter (tu nawet po łatwe synchro) lub Superheavy Samurai Soulhorns) beater.

Superheavy Samurai Magnet
Świetny pod synchro 6 albo pod Xyz 4 (albo pod blok z drugim Superheavy Samurai Magnet).

Superheavy Samurai Scales
Ten sam powód co Superheavy Samurai Magnet, tylko że wyciąga z grave i może być special summonowany.

Superheavy Samurai Soulbuster Gauntlet
Zrzucana po grę dzięki Superheavy Samurai General Coral, Superheavy Samurai Soulhorns lub sama. Unlimited power!

Superheavy Samurai Soulfire Suit
Ratuje samurajów od zniszczenia przez Raigeki między innymi.

Superheavy Samurai Soulhorns
Łatwe do wezwania przez wcześniejsze podczepienie, albo do porządnego wpierdzielu.

Superheavy Samurai Soulpiercer
Raczej searcher (podczas zdychania albo przy synchro), ale przydaje się też do przebijania się przez obronę.

Superheavy Samurai Trumpeter
Special summon po synchro, albo po trybut.

Extra nie skomentuję za bardzo, bo nie wiem jak. 5x samuraj, w tym jeden nowy na testy. Goyo Guardian - świetne synchro 6. Miałem też w nim kiedyś Black Rose Dragon, Naturia Barkion oraz Naturia Beast, ale nigdy nie miałem okazji ani ochoty (skilla?), żeby je wezwać.

Widziałem też, że ludzie polecają Superheavy Samurai Thief, ale dla mnie wydaje się za wolny. Ale jak dowiem się za co go wstawić, to chętnie potestuję.

Chętnie dowiem się też co teraz grać w side.

Słucham propozycji i z góry dziękuję za komentarze.

Razmus

Odp: [TCG][November 2015]Superheavy po BOS
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Styczeń, 2016, 23:36:09 »
0
hej, to tak na pierwszy rzut oka dodałbym Interrupted Kaiju Slumber oraz jakieś kaiju, najlepiej Gameciel, the Sea Turtle Kaiju (bo on + Superheavy Samurai Battleball to Superheavy Samurai Warlord Susanowo) oraz Kumongous, the Sticky String Kaiju (bo on + Superheavy Samurai Battleball to Superheavy Samurai Beast Kyubi), a co do nowych pend SHS to wymaksowałbym Superheavy Samurai General Jade bo świetnie działa chociażby z Superheavy Samurai Trumpeter, a Superheavy Samurai General Coral wywal bo nic ważnego nie robi, a w tym decku nie zamierzasz robić pendulum summon
« Ostatnia zmiana: 14 Styczeń, 2016, 16:44:51 wysłana przez Razmus »
Mój kanał na YT: http://bit.ly/RazmusYouTube

Numbers TCG: 112/115

Odp: [TCG][November 2015]Superheavy po BOS
« Odpowiedź #2 dnia: 13 Styczeń, 2016, 23:38:56 »
0
To Coral czy Jade zostawić, bo dwa razy Coral napisałeś :P.

[EDIT]
Tfu... głupi ja... oczywiście, że wywalić Coral...
« Ostatnia zmiana: 13 Styczeń, 2016, 23:43:28 wysłana przez Czarny Iwan »

Odp: [TCG][November 2015]Superheavy po BOS
« Odpowiedź #3 dnia: 14 Styczeń, 2016, 14:47:00 »
0
Dodanie Kaiju jest w miarę dobrym pomysłem, nie kłóci się to z zamierzeniem decku, AKA Monsters only, a daje Ci play pod "Pralkę". Gameciel jest najpopularniejszym wyborem, ale tak naprawdę możesz użyć każdego lv 8 Kaiju.
Osobiście spróbowałbym wymienić Hearlandraco na Naturia Beasta. Wszystkie potwory są EARTH więc nie powinno być problemu ze złożeniem tego a daje Ci to przewagę w walce z Pendulumami.

Odp: [TCG][November 2015]Superheavy po BOS
« Odpowiedź #4 dnia: 15 Styczeń, 2016, 01:22:57 »
0
1. Osobiście wolałbym zostawić Coral ponad Jade. To z prostego względu, Jade jest zwykłym beaterem, a Coral w skali pozwoli ci w jednej turze wykręcić OTK (Dwa ataki chociażby benem z zrzuconą rączką dają nam w sumie 14 tysięcy ataku)
2. Na twoim miejscu spróbowałbym chociaż jak się gra Giant Rat. Z jednej turze pozwoli ci wezwać big bena na pole, chociażby kosztem odrobiny punktów życia.
3. Nie wiem czy grałbym soulfire suit, osobiście nie jestem przekonany do handtrapów, ale kto jak woli, może ci się lepiej gra ;)
4. Thief zawsze jest dobrą opcją, jako iż nie gramy żadnych kart niszczących s/t, dodatkowo pozwala nam na kradzież karty przeciwnika, jak dla mnie bardzo fajna karta :D
5. Kiedyś fajnie się zrzucało Superheavy Samurai Gigagloves przy pomocy matematyka. Można teraz go zrzucić przy użyciu jakiegoś scrapa, nie pamiętam teraz konkretnie jakiego (ewentualnie możesz zrzucać fleciste na cmentarz, też jakiś plus). Zwiększa to konsystencje talii, pozwala ułożyć sobie karty, jakie chce się dobrać, "zanegować" jeden atak na punkty życia oraz dobrać jedną kartę. Dość ciekawa kombinacja, ale pewnie sam musiałbyś spróbować.
6. Druma pewnie bym grał na 3. Nie masz opcji na wracanie potworów z cmentarza poza wagą. Pozwoli ci wrócić big bena, wagę (oczywiście możesz użyć efektu wagi w takim momencie i jeszcze coś przyzwać z cmentarza).
7. Nie wiem jak wygląda sprawa z Kaiju, ale pewnie jest godna rozważenia ;)
8. Merlin się od razu trybutuje, więc nie ma go na polu, byś mógł odpalić veilera. Co do maxx to do aktywacji efektu możesz chainować i wtedy dobierasz, ale już np przy synchro nie dobierzesz jak zchainujesz. Musisz patrzeć po prostu co się przywołuje z efektu.

Odp: [TCG][November 2015]Superheavy po BOS
« Odpowiedź #5 dnia: 15 Styczeń, 2016, 06:36:11 »
0
Ad. 4
Shutendoji, techowane handy? :P

Ad.8
Fakt, w odpowiedzi na efekt ciężko użyć veilera, bo tribute jest tu kosztem. Jednakże można veilera odpalić spokojnie w odpowiedzi na summon, bo efekt się odpala raz na turę, nie w momencie summonu. Potem jak się odpali efekt takiego zanegowanego Merlina to jego efekt nie przechodzi, w ten sam sposób działa Veiler + Cardcar D. Na ygopro by użyć handtrapa w odpowiedzi na summon, przytrzymaj przycisk A by wymusić aktywację.
Co do maxxa- działa to w ten sposób że inherent summony nie zaczynają chaina i najwyżej się odpala karty w odpowiedzi na ich summon, dotykają pola zanim się taki maxx zresolvuje, gdy odpalasz efekt karty robiący SS i się do tego dochainuje maxxa- summon wchodzi już po resolvie wiec dobierasz karty.
Ps. Pendulum summon jest inherentem, więc trzeba odpalić maxxa wcześniej by dobrać karty, to samo jest z Kaiju.

Odp: [TCG][November 2015]Superheavy po BOS
« Odpowiedź #6 dnia: 17 Styczeń, 2016, 20:08:31 »
0
1. Osobiście wolałbym zostawić Coral ponad Jade. To z prostego względu, Jade jest zwykłym beaterem, a Coral w skali pozwoli ci w jednej turze wykręcić OTK (Dwa ataki chociażby benem z zrzuconą rączką dają nam w sumie 14 tysięcy ataku)
Takie było zamierzenie, ale w praktyce Superheavy Samurai General Coral za często mi dedził. Może jeszcze w przyszłości go potestuję jeszcze, ale na razie, ze względu na brak miejsca, go wyrzuciłem.

2. Na twoim miejscu spróbowałbym chociaż jak się gra Giant Rat. Z jednej turze pozwoli ci wezwać big bena na pole, chociażby kosztem odrobiny punktów życia.
Kurna! Jaki ja jestem głupi! Normalnie obowiązkowo mainuję rata w tej talii, a teraz zapomniałem...

5. Kiedyś fajnie się zrzucało Superheavy Samurai Gigagloves przy pomocy matematyka. Można teraz go zrzucić przy użyciu jakiegoś scrapa, nie pamiętam teraz konkretnie jakiego (ewentualnie możesz zrzucać fleciste na cmentarz, też jakiś plus). Zwiększa to konsystencje talii, pozwala ułożyć sobie karty, jakie chce się dobrać, "zanegować" jeden atak na punkty życia oraz dobrać jedną kartę. Dość ciekawa kombinacja, ale pewnie sam musiałbyś spróbować.
Pomyślę, trochę do mnie nie przemawia, ale warto spróbować. Jednak nie mam na razie miejsca, a raty jakoś muszę zmieścić i być może jeszcze Kaiju.

7. Nie wiem jak wygląda sprawa z Kaiju, ale pewnie jest godna rozważenia ;)
Ano wygląda tak, że jakimś cudem wcisnąłem dwa różne i spella i miejsce się skończyło. Przez to jak użyję jednego, to później ten spell jest do śmieci. Miejsce! Zastanawiam się czy nie zagrać >40 kart...

Dziękuję za odpowiedzi w sprawie Merlina i Maxx'a.

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
48 Odpowiedzi
2018 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 05 Listopad, 2015, 20:20:50
wysłana przez michu93
5 Odpowiedzi
401 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 02 Listopad, 2015, 18:33:32
wysłana przez Venom master
8 Odpowiedzi
652 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 24 Listopad, 2015, 16:00:34
wysłana przez Kanashimi Tomo
0 Odpowiedzi
212 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 08 Listopad, 2015, 21:15:49
wysłana przez Vardøger
3 Odpowiedzi
986 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 13 Listopad, 2015, 08:29:24
wysłana przez Cienisty