Wątek: [TCG][July 2015] Igknight Lockdown  (Przeczytany 1068 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

jona

[TCG][July 2015] Igknight Lockdown
« 09 Sierpień, 2015, 12:00:00 »
+3



--- main [40] 21 / 16 / 3

3 Igknight Crusader
3 Igknight Gallant
3 Igknight Margrave
3 Igknight Paladin
3 Igknight Squire
3 Igknight Templar
3 Royal Magical Library

3 Chicken Game
2 Ignition Phoenix
3 Reinforcement of the Army
3 Summoner's Art
2 Terraforming
3 Upstart Goblin

3 Tyrant's Throes
--- extra [15]

1 Abyss Dweller
1 Cairngorgon, Antiluminescent Knight
1 Castel, the Skyblaster Musketeer
1 Constellar Ptolemy M7
1 Diamond Dire Wolf
1 Evilswarm Exciton Knight
1 Gaia Dragon, the Thunder Charger
1 Ghostrick Alucard
1 Mechquipped Angineer
1 Number 61: Volcasaurus
1 Number 80: Rhapsody in Berserk
1 Number 86: Heroic Champion - Rhongomyniad
1 Stellarknight Constellar Diamond
1 Tellarknight Ptolemaeus
1 Tiras, Keeper of Genesis


No więc próbuje coś złożyć z tych rycerzyków.

Deck się przewija bardzo mocno i do tej pory problemem było pójście 1st, wtedy miało się tylko 1 playa - Number 86: Heroic Champion - Rhongomyniad z 4 materiałów zawsze spoko, ale nie zawsze możemy go wpuścić. Postanowiłem więc potetować Tyrant's Throes no i jest to dosyć br0ken,
flood idealny, opp nie gra w karty, ja gram - krótko, bo zwykle kolejna tura to OTK.

Z początku testowałem monki pod RML, cutnąłem póki co, bo bez RML da się grać, a dobierając na start 2-3 normal summony nie za bardzo. Co do Rescue Rabbit też mam póki co mieszane uczucia.

Nie wiem co myśleć o Chicken Game, z RML jest op, ale z RML cały deck jest op, więc troche win moar, bez RML dajemy oppowi darmową kartę (chyba, że mamy dostęp do obu granych fieldów), nie wiem czy się to opłaca.

Extra składane na szybko, więc mogłem czegoś zapomnieć, najważniejsi tutajsą Rhongo, Dire Wolf, Alucard i Cairngorgon. Pierwszy jako win condition, drugi i trzeci - hejt na backrow, a trzeci do ewentualnej obrony skali, chociaż nie zawsze jest to niezbędne - często możemy zostawić sobie w ręce 1 Igknighta, zrobić skalę, Pendulum z Extra i po tym wyszukać barkujący fragment skali, gotowy do użycia w kolejnej turze.

Mamy 6 kart, które robią nam win condition (3 RML i 3 TT) w decku, który się świetnie przewija, chyba consistent enough, ale jeszcze potetuje.

Nie mainuje Archfiend Eccentrick bo zaburzają flow, w side opcja obowiązkowa, bo Mistake.

Reszta decku chyba nie wymaga głębszych wyjaśnień, czekam na Wasze opinie i fixy, wydaje mi się, że ma to potencjał.
« Ostatnia zmiana: 24 Sierpień, 2015, 15:43:31 Izorist »

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 05 Sierpień, 2015, 19:26:55
jona
Ostatnio 18 Listopad, 2015, 18:22:35
Regis
Ostatnio 16 Sierpień, 2015, 03:08:27
Izorist
Ostatnio 21 Sierpień, 2015, 22:40:58
jona
Ostatnio 24 Sierpień, 2015, 20:58:45
West