Wątek: [TCG][July 2015] Mermail  (Przeczytany 394 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rock

[TCG][July 2015] Mermail
« dnia: 25 Wrzesień, 2015, 12:54:35 »
0

3x Aqua Spirit
2x Atlantean Dragoons
3x Atlantean Heavy Infantry
2x Atlantean Marksman
1x Deep Sea Diva
3x Mermail Abyssgunde
3x Mermail Abysslinde
3x Mermail Abyssmegalo
3x Mermail Abysspike
3x Mermail Abyssteus
1x Mermail Abyssturge
1x Book of Moon
2x Dark Hole
1x Instant Fusion
2x Mystical Space Typhoon
2x Salvage
1x Soul Charge
3x Abyss-sphere
1x  Solemn Warning

EXTRA
wszystkie karty w jednej sztuce

Elder Entity Norden
Goyo Guardian
Scrap Dragon
Trishula, Dragon of the Ice Barrier
Abyss Dweller
Evilswarm Exciton Knight
Gagaga Samurai
Mecha Phantom Beast Dracossack
Mermail Abyssgaios
Number 101: Silent Honor ARK
Number 103: Ragnazero
Number 11: Big Eye
Number 47: Nightmare Shark
Number 82: Heartlandraco
Wind-Up Zenmaines

Side
2x Black Horn of Heaven
1x Bottomless Trap Hole
2x Breakthrough Skill
1x Compulsory Evacuation Device
2x Light-Imprisoning Mirror
2x Pulling the Rug
2x Shadow-Imprisoning Mirror
1x Torrential Tribute
2x Trap Stun

Aqua Spirit Za dobry dostęp do Rank4 by rezygnować, plus prawie darmowe 1600 w stole. Lekko przeraża w early game, ale bardzo łatwo to obrócić na naszą korzyść.

Deep Sea Diva Jedyny tuner w całym decku,  bo tak szczerze nie znalazłem nic innego co by mi pasowało.  Genex Engine po prostu mi nie leży, no i za wolny przede wszystkim.  A z Divą możemy wypełnić stół każdym dostępnym atlanteanem przy optymalnej ręce.

level 3 mermaile w tym decku: Myślałęm czy by nie ociąć dla jednej Mermail Abyssocea'i,  i szczerze nadal się zastanawiam, czekam na waszą opinię :)

Mermail Abyssturge w jednej sztuce ponieważ jest bardzo sytuacyjny. Granie go w dwóch sztukach, to aż się prosi o dobranie, a w early game może jedynie być deadem.

Dark Hole Dlaczego nie raigeki? bo może odpalić linde. czyszczę pole opa a sam wstawiam sobie megalo i mam 2400 w stole przy pustym polu przeciwnika. Zresztą dark hole, jak nie mam nic na polu robi to samo co raigeki.

Instant Fusion bo norden :D a tak na serio z nordenem to nowy Soul Charge.

Mystical Space Typhoon tylko w dwóch sztukach, bo (a)Meta coraz lżejsza jeśli hodzi o backrow, (b) mamy atlanteany, które radzą sobie równie dobrze.

Salvage grany by przywrócić zasoby do dalszego zrzucania. Przydaje się, ale widok jego w Early game nie jest za wesoły.

Soul Charge Dobra karta zawsze będzie dobrą kartą. Summon Spike'a, discard infantry/Marksmana i usuwam kartę oppowi

Extra i Side zrobione w dwie minuty na zasadzi "Wrzuć 15 dobrych kart". Wszelkie propozycje zmian mile oczekiwane :)





« Ostatnia zmiana: 25 Wrzesień, 2015, 12:56:42 wysłana przez rockmaniak »

Odp: [TCG][July 2015] Mermail
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Wrzesień, 2015, 16:41:57 »
+1
Tyle rzeczy mi się tu nie podoba, że głowa mała ale spróbuję to jakoś poukładać

1. MASA reaktywnych kart. MASA. 2 dh 5 atlanteanów wyłącznie do niszczenia, 2 mst. Przecież to jest KOMBO deck, nie wiem czy to ogarnąłeś, ma robić plusy i dobre setupy a nie liczyć, że opp wystawi coś co akurat będziesz mógł zdjąć tą swoją całą reakcją. Idziesz pierwszy i masz Pike z tymi kujowymi atlanteanami i co zrobisz? Zastanów się nad tym bo nie rozumiesz trochę decka chyba. Imo obydwa dh do wywalenia, tak samo przynajmniej 1 heavy infantry, i obydwa mst. Tym samym masz 5 slotów wolnych. Co ty w ogóle tak bardzo chcesz niszczyć tym dh? Nawet jeśli trafiasz na hero z perfect startem w co drugiej grze to i tak nie grałbym więcej niż jednego i to raigeki raczej a nie dh :D

2. Dzie upstarty. DZIE.

3. W decku w którym noden powinien byc po prostu amazing grasz 1 instant 1 noden. wth dude. 3 instanty 2 nodeny to są proporcje,które powinieneś wypróbować.

4. EXTRA -  jak robisz scrapa? chyba niezbyt opłacalnie. Nie jestem przekonany. O co chodzi z wyborem rank 4? Gagaga Samurai? serio nie ma nic lepszego? Number 82: Heartlandraco? Grasz takie coś a nie zmieściłeś Bahamut Sharka z Mermail Abysstrite? Nie wspominając o castelu :( Wywal 82, Samuraja, Scrapa, Ragnę i będziesz miał miejsce na Bahamuta, Trite, Nodena i Castela.

5. No i salvage. Jak dedzi to po co to grać? Nie bardzo to jest karta do mermaila imo, nie grałbym tego. 3 megalo też mnie przekonują. 3 spirity też nie :( W ogóle caly ten deck sprawia, że chce się wyć bo tyle błędów w buildzie skrywa się pod pozorami średnio złożonego decku :D

Hm, no i wyszło mi takie coś :D


veilery trochę z braku laku, może rzeczywiście te salvagi byłyby lepsze ale w obecnej mecie myślę, że veilert to solidny pick. Rozważyłbym za nie niemniej np pwwb czy leeda i coś.

p.s. side z ery kamienia łupanego, zignoruj :D

p.s. 2 ciekawą opcją do extra może być Herald of the Arc Light
« Ostatnia zmiana: 25 Wrzesień, 2015, 16:52:45 wysłana przez Belizariusz »
"Świat wyszedł z orbit - i mnież to los srogi każe prostować jego błędne drogi."

Zapraszam na mój kanał YT: http://www.youtube.com/channel/UCL-vpn17W9FzAF1U-iczOuQ/feed


Regis

  • Wielki, zły i brzydki.
  • *
  • 1 681 741
Odp: [TCG][July 2015] Mermail
« Odpowiedź #2 dnia: 25 Wrzesień, 2015, 17:33:33 »
0
Recklessów żodyn już nie gra? :P Pytam z ciekawości, bo dawno rybek nie ruszałem, a swego czasu to był mus.

Izorist

Odp: [TCG][July 2015] Mermail
« Odpowiedź #3 dnia: 25 Wrzesień, 2015, 18:32:01 »
0
Hahaha xd nie moge z argumentacji DH zamiast Raigeki xd
Napisz po prostu, ze to real i Cie nie stac zamiast wymyslac

Rock

Odp: [TCG][July 2015] Mermail
« Odpowiedź #4 dnia: 25 Wrzesień, 2015, 19:58:16 »
0
Hahaha xd nie moge z argumentacji DH zamiast Raigeki xd
Napisz po prostu, ze to real i Cie nie stac zamiast wymyslac
Też, i w dużej części właśnie to. 15 dolców za kartę, która jest dość nie fair, a z dark holem też mogę zrobić to samo.
Beli, troszeczkę nie podoba mi się brak MST. Nie no fakt, mamy Marksmany i infantry, ihmo jedno MST nie zaszkodzi. Po za tym, grałem 3 infantry żeby mieć co zrzucać, pod spike do szukania. słabo mi się widzi zrzucać linde czy inną ważną kartę do szukania. Ale ok, masz większe doświadczenie, spróbuje twoją wersję. i 3 instanty. obciąłbym jednego, bo norden nie jest kartą którą zawsze chce mieć w stole. dostane veilera i tyle mi z niego. Extra rady skorzystam na 100 %
Regis, Reckles albo ci uratuje grę, albo wkopie głęboko w dół.  to jest chyba powód przerzucenia się na upstarty.

jona

Odp: [TCG][July 2015] Mermail
« Odpowiedź #5 dnia: 25 Wrzesień, 2015, 22:28:06 »
+1
Ja zawsze probuje upchnac te recklessy, bo nie znam decku w ktorym dzialalyby lepiej, Abyssocea mi wobec istnienia Dolli i Nekrozow dzialala mocno srednio, wiec za nia, raigeki i boma mozesz probowac recklessy, próbowałbym też upchnac Undine Engine bo przy dragoonsach na 2 to sa bardzo mocne plusy. Discard trapy tez byly tu na propsie, ale nie jestem pewny jak mozna to upchnac razem.

Oczywiscie odnosze sie do buildu Beliego.

West

Odp: [TCG][July 2015] Mermail
« Odpowiedź #6 dnia: 25 Wrzesień, 2015, 22:58:57 »
+1
Cytuj
Reckles albo ci uratuje grę, albo wkopie głęboko w dół.
lolnope
Jak z Recklessów dobierzesz g***o to i tak dobrałbyś g***o i i tak byś przegrał więc w/e. Jeżeli chodzi o combo decki reckless cię raczej nie udupią. BTW recklessy nie są do "ratowania gier" tylko rozkręcania combo.

Cytuj
bo norden nie jest kartą którą zawsze chce mieć w stole. dostane veilera i tyle mi z niego.
argument nie będę grał 3 instantów bo dostane veilera to nie argument LOL
 Aqua spiritów też nie powinieneś grać bo veilery i btsy, najlepiej też nie grać żadnych potów 1500+ATK bo z BTH dostaną
a vanita też jest do d**y bo dostanę z MST i tyle :kappa
"The first step in solving any problem is recognizing there is one" - Jeff Daniels

"If the important thing is to participate, then it must also be important to participate in the work of avoiding participation. If anything can be considered experience, then the experience of not experiencing anything must also have value. Rather, nobody experiencing anything, could be a precious thing." - Hachiman Hikigaya

Odp: [TCG][July 2015] Mermail
« Odpowiedź #7 dnia: 26 Wrzesień, 2015, 00:06:45 »
0
Cytuj
Beli, troszeczkę nie podoba mi się brak MST. Nie no fakt, mamy Marksmany i infantry, ihmo jedno MST nie zaszkodzi.
Jak już chcesz MST grać to w sidzie, głównie na floody, a w tym na ewentualne Macro/Fissurę. W mainie się nie opłaca trzymać.

Cytuj
Po za tym, grałem 3 infantry żeby mieć co zrzucać, pod spike do szukania. słabo mi się widzi zrzucać linde czy inną ważną kartę do szukania.
To może zrzucaj Dragoonsa by mieć 2 searche? xd Lindę wątpię byś prędko setował i czekał aż przeciwnik ją ubije. Zresztą granie 3 infantry tylko by mieć co zrzucać w 1. turze nie wydaje się być sensownym argumentem.


 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
36 Odpowiedzi
1911 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 04 Luty, 2015, 22:41:56
wysłana przez jona
2 Odpowiedzi
294 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 10 Sierpień, 2015, 23:50:34
wysłana przez jona
4 Odpowiedzi
287 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 26 Wrzesień, 2015, 20:10:20
wysłana przez West
28 Odpowiedzi
578 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 27 Wrzesień, 2015, 01:07:20
wysłana przez Izorist
4 Odpowiedzi
158 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 27 Styczeń, 2017, 17:24:53
wysłana przez Rock