(http://yugioh.pl/DeckBuilder/share/decklist_kozmoycspanda_869aa7a0_3790582635.jpg)
A więc tak. Deck ma 3 mst w postaci slipridera i naprawdę rzadko kiedy potrzebuje więcej niszczenia backrowu. Nie mniej zdarza się, stąd granie archfienda. Na skali jako mst, a w polu destroy stworka zawsze na propsie. No i naprawdę wiele osób nie umie grać z archfiendem przez co robię dodatkowe value :D
Monster line up raczej można pozostawić bez słowa komentarza, bo nie za bardzo jest co powiedzieć. Jednakże zaznaczę tylko że goodwitch jest beznadziejna i tylko czekam aż będzie ją można czymś zastąpić. A forerunner na 3 zbędny (i często wkurza że siedzi na tej ręce nawet przy dwóch kopiach)
chicken game - nasza dobierajka, która zawsze możemy zastąpić innym fieldem zawsze spoko. Do tego upstarty i teraforming w ilości jeden, bo mamy tak naprawdę 2 targety.
lance - nie tylko do obrony ale przedewszystkim do obniżania ataku o te 800, aby móc się przebić z pomocą farmgirl. Honesty to jednak ciut mało.
DH/Raigeki. Jak coś Ci wbija ponad 4k dmg z jednej karty, to wyczyszczenie pola może oznaczać grę, tak więc...