Wątek: [TCG][July 2015] Karakuri  (Przeczytany 384 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

[TCG][July 2015] Karakuri
« dnia: 09 Sierpień, 2015, 21:48:56 »
0
No więc tak, posiadam coś takiego:


MAIN DECK [40] M [20] S [15] T [5]
[3] Karakuri Komachi mdl 224 "Ninishi"
[2] Karakuri Merchant mdl 177 "Inashichi"
[2] Karakuri Ninja mdl 7749 "Nanashick"
[3] Karakuri Ninja mdl 919 "Kuick"
[3] Karakuri Soldier mdl 236 "Nisamu"
[3] Karakuri Strategist mdl 248 "Nishipachi"
[1] Karakuri Watchdog mdl 313 "Saizan"
[3] Solar Wind Jammer
[1] Book of Moon
[3] De-Synchro
[2] Instant Fusion
[2] Iron Call
[2] Karakuri Anatomy
[2] Karakuri Cash Cache
[2] Mystical Space Typhoon
[1] Raigeki
[2] Royal Decree
[3] Trap Stun
EXTRA DECK [15]
[1] Ally of Justice Catastor
[1] Black Rose Dragon
[1] Colossal Fighter
[1] Goyo Guardian
[3] Karakuri Shogun mdl 00 "Burei"
[3] Karakuri Steel Shogun mdl 00X "Bureido"
[1] Naturia Beast
[1] Number 50: Blackship of Corn
[2] Panzer Dragon
[1] Stardust Dragon
SIDE DECK
[1] Armades, Keeper of Boundaries
[1] Scrap Dragon


W side jest to co powinno tu być ale tego nie mam. Jakieś uwagi/propozycje?
« Ostatnia zmiana: 24 Sierpień, 2015, 15:43:14 wysłana przez Izorist »

KoU

Odp: [TCG, April 2015] Karakuri
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Sierpień, 2015, 22:14:04 »
0
Catastor won, armades za niego, colossal won, scrap za niego

Odp: [TCG, April 2015] Karakuri
« Odpowiedź #2 dnia: 09 Sierpień, 2015, 22:18:31 »
0
colossala bym jednak zostawił, a zamiast niego wywalił corna. catastor ........... tiaaaaa kysz.
Tylko najpierw musze miec scrapa i armadesa.

Izorist

Odp: [TCG, April 2015] Karakuri
« Odpowiedź #3 dnia: 09 Sierpień, 2015, 22:19:22 »
0
zdecydowanie zamiast Number 50: Blackship of Corn lepiej spisywałby się Castel, the Skyblaster Musketeer.
już niedługo zamiast jednej fuzji będziesz mógł grać Elder Entity Norden.
czy 5 trap stunów to konieczność? wygląda jak niezły dead.
graj upstarty, bo stabilność ;D

napisz czego w ogóle oczekujesz. z czym masz problem etc.

jona

Odp: [TCG, April 2015] Karakuri
« Odpowiedź #4 dnia: 09 Sierpień, 2015, 22:19:42 »
+2
Czemu tyle lvl 4? Czemu grasz i 2 MST i Decrrr i jeszcze trap stuny? Czemu ze wszystkich rank 4 wybrales blackshipa?

Grasz o wiele za dużo normal summonu i kart, które nie są elementami combosów. 9 slotów (BoM, Raigeki, 2 mst, 2 Decree i 3 Trap Stuny) zmarnowałeś na karty, które nie w gruncie rzeczy nie pozwalają Ci tworzyć zagrań, a to one są podstawą sprawnie działającego combo decku.

Skupię się na wersji na Machine Duplication, bo taką grałem najwięcej - niewykluczone, że obecnie taka, wykorzystująca Emergency Teleport działała by lepiej.



Koncentrujemy się tu na tym, co w Karakuri najlepsze, czyli bureido - wystawiać go będziemy korzystając wyłącznie z tunerów lvl 3 i maszyn lvl 5. Każdy z 9 tunerów (ten biały kolo to Genex Ally Remote) może być targetem pod Duplikację, resolve której pozwala na bardzo wybuchowe zagrania. Przede wszystkim - pomaga ZACZYNAĆ combosy bez set upu, coś, czego nie robią grane przez Ciebie w 3 sztukach de-synchro albo iron calle.
Samych karakuri gramy ilość naprawdę minimalną. 1 Inashichi w zupełności wystarcza do wzywania beasta, do jakichkolwiek innych celów się nie nadaje, bo za bardzo spowalnia talię. 2 Nanashicki są tutaj do combosów z Duplikacją, 2 Nisamu jako coś co po prostu możemy wezwać z effa Bureido, ew. zasetować, żeby dokopać się do Ninishi. Gramy maksymalną ilość Instant Fusion i Solar Wind Jamerów, żeby mieć jak ZACZYNAĆ combosy.
Upstarty i Recklessy pozwalają nam się dokopać do brakujących części.
Mistake to najlepszy flood w obecnej mecie i w ogole nie boli Karakuri, wiec go gramy.

Zostaje kilka slotów do dopchania - kilka z nich powinny zająć combo karty, co najmniej 2, np. 2 De-Synchro. Resztę możesz dopchać hejtem na backrow lub innym backrowem.

Extra to przede wszystkim Bureido, Nat Beast, Felgrand, Mechquipped i może jeszcze Leo, którego tutaj nie wstawiłem. Nie potrzebujesz więcej niż 1 Bureia, serio. Synchro 8 sa dużo lepsze.

Pytaj, jeśli czegoś nie rozumiesz.
« Ostatnia zmiana: 09 Sierpień, 2015, 23:32:27 wysłana przez jona »

Entelarmer

Odp: [TCG, April 2015] Karakuri
« Odpowiedź #5 dnia: 09 Sierpień, 2015, 22:23:14 »
0
Ja tylko dla pewności: na pewno chodzi ci o format Kwiecień 2015, a nie obecny? Bo w tym drugim przypadku zdaje mi się, że Trishula, Dragon of the Ice Barrier aż się prosi o dodanie.


"Oh, I know very well. How the secrets beckon so sweetly.
Only a honest death will cure you now.
Liberate you, from your wild curiosity."

Odp: [TCG, April 2015] Karakuri
« Odpowiedź #6 dnia: 09 Sierpień, 2015, 23:17:05 »
0
@Izorist Tak Elder Entity Norden :DDDDD i to on jest odpowiedzią na pytanie Jony. Ogólnie 2 decree/3 trap stuny chciałbym zamienić na 3 decree 1 trap stun i dorzucić jednego saizana. A upstarty troche moim zdaniem mijają się z celem gdyż karaczany nie specjalnie kontrolują pole i jedyną mądrą strategią jest "dźgaj dźgaj dźgaj aż ubijesz" a te 1-3k życia mogą czasami zepchnąć nas do trumny. Dodatkowo wprowadzenie bureido rozpoczyna dobieranie kart.
 

Ogólnie sporo lvl 4 ponieważ czekam na Elder Entity Norden a kiedy już wyjdzie dorzuce tego 2 saizana, chodzi o szybszy dostęp do synchro lvl 8 . Karakuri same z siebie dają łatwy dostęp do synchro 7,8 i nieco trudnejszy 5,6,9 (saizan+ Karakuri Ninja mdl 7749 "Nanashick" albo wind jammer) i w tej sytuacji wszystkie 5,6 wyleciały by z extra a na ich miejsce wrzucił bym kilka rank 4 i kilka dodatkowych stnchro. Grając rank 4 dorzuciłbym także 3go instanta oraz eldera. MST wrzuciłem z powodu takiego iż : Skill Drain Vanita Lose 1 Turn Necrovalley, i myśle że 2 mst mają sens ale moge się mylić. Nie mam w extra jak widać nic co mogło by się pozbyć wyżej wymienionych kart z pola ( Scrap którego nie mam).


Co do royal decree to jest całkiem przydatne moim zdaniem, w karaczanach poza nimi i trap stunami nie mam żadnych trapów, z dobieraniem kart nie ma problemu i jeszcze nie miałem problemu z death heandem, broni moje biedne maszyny przed d prisonami mirrorami bth compulsory i innymi tego typu. Kiedy już dorobie się trzeciego mój trap line będzie wyglądał tak: 3 Royal Decree 1 Trap Stun.


Trap stun zawsze jest fajną opcją na wykończenie. Na przykładzie: Royal Decree-Mst i wystarczy jedno bth warrning czy coś innego a karaczany płaczą, przy trap stunie sprawa jest o tyle fajna że nie jest jednak continuousem i o ile nie dostaniemy bribem czy wiretapem to jesteśmy w domu.


@Jona co do blackshipa to wybrałem go tymczasowo ze względu na eff niszczący, jak już wyżej wspomniałem, nie mam nic to niszczenia. Może blackship też nie jest zbyt mądrym posunięciem gdyż karty nie mogące zostać zniszczone przez walke w większości mają więcej niż 2100 atk ale z braku innych opcji musiałem wrzucić ją. Dodatkowo zadaje 1000 dmg więc w sytuacji gdy np. stracimy całe pole naszych synchro, a przeciwnikowi zostało to 1000 lub mniej i ma potwora o atk 2100 lub mniej to instant fusion elder, jedna z wielu lvl 4 i za gre. Wiem że żadko to się może zdażyć ale jednak :D


Typowe zagranie Karakuri Komachi mdl 224 "Ninishi" + dowolny lvl 4 karakuri + de-synchro = masa zabawy.

Jednakże po tym jak Elder Entity Norden zawita do nas, Instant Fusion nie będzie polegało na:
Karakuri Strategist mdl 248 "Nishipachi"/ Karakuri Komachi mdl 224 "Ninishi" + Instant Fusion = Karakuri Steel Shogun mdl 00X "Bureido"

Pole: Karakuri Steel Shogun mdl 00X "Bureido" + karakuri z jego eff

ale:
Instant Fusion = Elder Entity NordenKarakuri Komachi mdl 224 "Ninishi" = summon lvl4 karakuri = Karakuri Shogun mdl 00 "Burei" po Karakuri Watchdog mdl 313 "Saizan" i z saizana i eldera lvl 8 lub rank 4

Pole: Karakuri Shogun mdl 00 "Burei" + rank 4/ synchro 8 lub Karakuri Watchdog mdl 313 "Saizan" + Elder Entity Norden

Nie wspominając o zabawie z iron call/ de-synchro.




@Entelarmer rzeczywiście, tylko wyprowadzenie jej to Karakuri Merchant mdl 177 "Inashichi" + tuner lvl3 plus karaczan lvl 4. a bez wprowadzania bureido troche ciężko zobaczyć takie pole. Ale Elder Entity Norden może w połączeniu z tunerem 3 na ręce/grave i karaczanem lvl 4 na ręce/grave wprowadzić trish. Hmm



@Jona dopiero zobaczyłem deck pod twoim postem zaraz przeanalizuje.

Jeśli widzicie tu gdzieś jakieś nieprawidłowości lub niewykożystany potencjał, piszcie xD



Z góry przepraszam za błędy w pisowni jeśli takowe popełniłem.






« Ostatnia zmiana: 09 Sierpień, 2015, 23:19:05 wysłana przez Gruid »

jona

Odp: [TCG, April 2015] Karakuri
« Odpowiedź #7 dnia: 09 Sierpień, 2015, 23:26:35 »
0
Zupdateowałem swojego posta, przeczytaj go uważnie, bo widzę, że póki co nie masz pojęcia o budowaniu combo oriented decków i nie do końca rozumiesz, co ten archetyp robić powinien.

A co do Twoich typowych zagrań...

Karakuri Komachi mdl 224 "Ninishi" + Machine Duplication + Instant Fusion (też 3 kartowe combo, jak te, które podajesz)

Summon Ninishi, duplikacja, z Instanta lvl 5. Synchro w Bureido, summon Nanashicka, synchro w bureido, summon Nanashicka, synchro w bureido, summon Nishipachiego, draw 3, XYZ Felgrand, synchro w Eatera (jeśli dobraliśmy De-Synchro/jakiegokolwiek karaka, którego można dodatkowo wezwać z effu Ninishi stawiamy do tego zwykle beasta/Leo/Mechquippeda). Czyli z 3 kart masz draw 3 i w polu Felgranda i Star Eatera.
« Ostatnia zmiana: 09 Sierpień, 2015, 23:34:39 wysłana przez jona »

Odp: [TCG, April 2015] Karakuri
« Odpowiedź #8 dnia: 09 Sierpień, 2015, 23:32:21 »
0
No ok xD, to ma sens.
« Ostatnia zmiana: 09 Sierpień, 2015, 23:35:04 wysłana przez Gruid »

jona

Odp: [TCG, April 2015] Karakuri
« Odpowiedź #9 dnia: 09 Sierpień, 2015, 23:40:20 »
0
Chodzi mi zwyczajnie o to, żebyś zobaczył, co można z 3 kart zrobić w tym decku grając ODPOWIEDNIE karty.

Co do tych spelli Karakuri, nie polecam, są bardzo nieoptymalne, te sloty na pewno można wykorzystać w lepszy sposób.

Co do Trish, trzeba by się zastanowić, bo jej wezwanie również zużywa 3 karty ;D (burei play + de synchro)

Chyba się nie opłaca tbh

Panda

Odp: [TCG, April 2015] Karakuri
« Odpowiedź #10 dnia: 09 Sierpień, 2015, 23:58:55 »
0
Co do tych spelli Karakuri, nie polecam, są bardzo nieoptymalne, te sloty na pewno można wykorzystać w lepszy sposób.
Ciesz się, że nie widziałeś Tomus.dek... Przeżegnałbyś się jakbyś to zobaczył. No i drugi raz, bo zdziwiłbyś się, że działa. (Tomus grał ponad 50 kart w karaku)
I nie, nie jest to dobry pomysł do naśladowania. To działało tylko w jego rękach.
"She showed the old boy all her best "tricks"; that's how she inherited his entire fortune when he finally dropped from heart complications." Archfiend Eccentrick

Odp: [TCG, April 2015] Karakuri
« Odpowiedź #11 dnia: 10 Sierpień, 2015, 00:03:13 »
0
@Jona ok , rozumiem. Po to napisałem ,żeby wysłuchać propozycji ulepszenia tego :D

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
2 Odpowiedzi
258 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 10 Sierpień, 2015, 23:50:34
wysłana przez jona
31 Odpowiedzi
557 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 15 Sierpień, 2015, 18:39:56
wysłana przez Hiruma
7 Odpowiedzi
442 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 23 Sierpień, 2015, 15:33:34
wysłana przez Speicher
1 Odpowiedzi
220 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 17 Sierpień, 2015, 00:23:38
wysłana przez Kanashimi Tomo
11 Odpowiedzi
457 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 24 Sierpień, 2015, 20:58:45
wysłana przez West