Wątek: [TCG/OCG][November 2015] Phantomroids (Phantom Knights & Speedroid small engine)  (Przeczytany 822 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Shyshek

Deck, którym całkiem sprawnie się gra. Przy dobrej łapie wrzuca 4 monsterki w swojej pierwszej turze, a to daje minimum 2 XYZ summony. 3, jeśli liczyć Downerd Magician w Main Phase 2 (tylko w wypadku, gdy zaczyna przeciwnik).

A teraz decklist (40):

= MONSTERS (21):
- Dark (12):
3x The Phantom Knights of Ragged Gloves
3x The Phantom Knights of Ancient Cloak
3x The Phantom Knights of Silent Boots
3x Kagemucha Knight
- Wind (6):
3x Speedroid Terrortop
3x Speedroid Taketomborg
- Earth (3):
3x Marauding Captain

= SPELLS (11):
x1 Allure of Darkness (Max 1)
x1 Reinforcement of the Army (Max 1)
x1 Foolish Burial (Max 1)
x1 Raigeki (Max 1)
x1 Book of Moon (Max 1)
x1 The Warrior Returning Alive
x2 Mystical Space Typhoon
x3 Phantom Knights' Spear

= TRAPS (8 ):
x1 Bottomless Trap Hole (Max 1)
x2 Phantom Knights' Wing
x3 Phantom Knights' Fog Blade
x2 Fiendish Chain

= EXTRA (15):
x1 Dark Rebellion Xyz Dragon
x2 Downerd Magician
x1 Chronomaly Crystal Chrononaut
x3 The Phantom Knights of Break Sword
x1 Super Quantal Mech Beast Grampulse
x1 Ghostrick Alucard
x1 Leviair the Sea Dragon
x1 Mechquipped Angineer
x1 Number 48: Shadow Lich
x1 Muzurhythm the String Djinn
x1 Dante, Traveler of the Burning Abyss

A teraz kilka słów o talii -

Na puste pole wchodzi Speedroid Terrortop, wyszukuje Speedroid Taketomborg, który z własnego efektu się Special Summonuje. Easy Rank 3.

Normal Summon Marauding Captain pociąga za sobą cokolwiek dla Rank 3. Jeśli w ręce jest też Kagemucha Knight to wskakuje razem z nimi. Znowu jeśli kapitan zabrał ze sobą dowolnego z rycerzy, a na ręce jest The Phantom Knights of Silent Boots to wskakuje ze Special Summona. 2 easy Rank 3.

The Phantom Knights of Break Sword wchodząc za dwa PK strzela sam w siebie i coś na polu przeciwnika. Jego gleba triggeruje efekt przyzwania dwóch PK z grave'a z +1 do levela co daje banalne Rank 4. Złożony z 1 PK lub żadnego z reguły wali w PK trapa (preferowane) albo bait Emergency Provisions i zdejmuje przeciwnikowi coś z pola. W MP2 może się podłożyć dla Downerd Magician.

Allure of Darkness jako draw power, banishu PK się nie boimy bo w razie potrzeby w Extra leży Leviair the Sea Dragon.

Reinforcement of the Army wyciąga kapitana, Kagemuchę lub dowolnego z rycerzy (najczęściej Buty). The Warrior Returning Alive pozwala na powrót, któregokolwiek z nich na rękę, chociaż preferowany jest kapitan ze względu na specyfikę PK.

Emergency Provisions jako quick dump PK trapów, w celu uaktywnienia tych ostatnich z grave'a i wyciągnięcie na pole rycerzy z cmentarza. Bonusem jest tutaj 1000LP za każdą zdjętą kartę.

Czekam na opinie. ;)
« Ostatnia zmiana: 18 Grudzień, 2015, 19:09:59 Shyshek »

Whisper

Jeżeli słabo Ci gra PKSV trap to na twoim miejscu bym wywalił i wstawił Book of Moon oraz Raigeki

Shyshek

Dwa staple dodane w miejsce tamtych trapów.
A co myślisz o Dark SimorghAnti-Spell Fragrance?
Rozważałem też wrzucenie czegoś na destroy The Phantom Knights of Break Sword gdyby go ktoś Fiendish Chain potraktował. Dla triggeru efektu z grave'a.
« Ostatnia zmiana: 18 Grudzień, 2015, 12:16:07 Shyshek »

Hiruma

Fiendish chain to dobry pomysł ratuje przed efektem ale też jeśli oponent ma potworka z dużym atakiem też jest dobrym autem

Izorist

Fiendish chain to dobry pomysł ratuje przed efektem ale też jeśli oponent ma potworka z dużym atakiem też jest dobrym autem
brawo, wygrałeś konkurs na nieprzeczytanie nawet krótkiego komentarza, na który odpowiadasz...
btw, czy Phantom Knights' Fog Blade nie lepiej grać w większej ilości?

Shyshek

Izorist, możesz mieć w sumie rację mając na uwadze fakt, że Fogblade odpowiednio użyty zadziałać może jak kolejny Fiendish. W takim razie co miałbym wymienić? Jakieś sugestie?

I up talii.
« Ostatnia zmiana: 18 Grudzień, 2015, 17:37:13 Shyshek »

Regis

Połowę bym Twoich spelli powyrzucał, bo to jakie kompletne crapy które tylko ten deck spowalniają imo. Po cóż Ci taki crap jak Oni-Gami Combo? To samo Emergency Provisions i to w jednej sztuce (choć i tak ma więcej sensu niż ta pierwsza opcja). The Warrior Returning Alive- kolejny spowalniacz, tym bardziej mało potrzebny przy posiadaniu Phantom Knights' Fog Blade, które jak dobrze Izo zauważył jest super kartą powinno tu być na 3, bo to najlepszy archetypowy trap.

Czepiając się dalej ;) póki jeszcze to mamy nie ruszone na bance to czy nie dobrym pomysłem byłoby skorzystanie z Instant Fusion + dajmy na to Fusionist, który co prawda zajmuje miejsce w Extra, ale jeszcze szybciej wpuszcza nam rank 3? I dzie Crane Crane? :P ;D

Fiendish chain to dobry pomysł ratuje przed efektem ale też jeśli oponent ma potworka z dużym atakiem też jest dobrym autem


...

Whisper

-1 Oni-Gami +1 Fogblade jak dla mnie

Shyshek

Oni-gami w sumie gdzieś przyuważyłem jako sugestię to wrzuciłem na start dla testów, ale przez kilka pojedynków mi sie nie trafił i pewnie gdyby się trafił to dużo by nie zrobił. Co do EP to jak wyżej, ale to się chociaż trafiało i robiło za bait i target dla Broken Sworda. Jednak myślę, że Fogblade'y skuteczniej będą baitować nawet z uwagi na eff z grave'a.

Up decklisty.

Link sponsorowany
 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Ostatnio
Ostatnio 03 Wrzesień, 2015, 16:27:31
Regis
Ostatnio 02 Listopad, 2015, 18:33:32
Venom master
Ostatnio 08 Grudzień, 2015, 14:55:39
Lampart
Ostatnio 29 Czerwiec, 2017, 18:39:57
Kanashimi Tomo
Ostatnio 28 Kwiecień, 2019, 17:32:52
Izorist