Yu-Gi-Oh! TCG Polska
Serce Kart => Yu-Gi-Oh! Teoria => Deck Workstation => Wątek zaczęty przez: FeniX w 16 Sierpień, 2014, 10:32:33
-
(http://i.imgur.com/pbk6EZS.png)
A więc planuję się wybrać na YCSa z Burning Abyssem.
Grałem na lokalach wczoraj taką decklistą i wygrałem z HATem (2:0), Shaddollswornem (2:1), Shaddollem (1:0 terminacja) i THT (2:1).
Po ciężkich przeżyciach z Shaddollem zastanawiałem się nad graniem Super-Poly w side razem z 2-3 Windami i 1 Costructem w Extra.
Jeśli macie jeszcze jakieś pomysły to mówcie !
-
Po co dwa Number 30: Acid Golem of Destruction? BA odpalisz nim dopiero w swojej SP i blokuje ci sporą część talii. A przy rank 5 można by za niego włożyć na przykład Gaia Dragon, the Thunder Charger - Rank-up nie użyjesz, ale w next turn może ci wygrać grę + grasz CS -> kradnij r5-6. Leviair the Sea Dragon niby staple, ale nie podchodzi pod ranka, a Downerda nie grasz, rozumiem że wywaliłeś smoka po testach?
Maxx "C" - nie jestem pewien, czy nie wolałbym włożyć jakiegoś defa albo mst za nie.
Skill Drain - nie blokuje cię to za bardzo? Fajnie że grasz 2 golemy i opierasz się na grave, ale twoje potwory są małe same w sobie, a xyz też nie za duże.
-
http://i.imgur.com/fVo9vGS.png (http://i.imgur.com/fVo9vGS.png)
matematyki i swapy są meh, chaosy są cool, just sayin :)
poza tym random niedociągnięcia 2 pwwb 2 raigeki break zamiast chociażby 3/1 ?? nie uważasz że destroy jest troche gorszy vs 90% mety? :P
-
@Blast: to jest jeszcze do dyskusji, ale w ogole myslalem aby grac 3/2 :P
Po pierwsze: 2 Golemy tylko dlatego, ze Skill Drain I mialem miejsce.
Po drugie: Gaia Dragona nie gram bo po co mi? Roznica na ataku zadna, a eff tez za czesto uzyty nie bedzie. Poza tym C-Swap zamienia na stale, a nie do konca tury, wiec nie widze sense w robieniu Gai.
Po trzecie: Leviair bo mialem miejsce.
Po czwarte: Skill Drain wygrywa gry, ale zastanawiam sie nad wymiana Golema, Leviaira I obu synchro na 2 Windy, Constructa I No49, a Skill drainy na super-poly.
-
Maxx "C" moim zdaniem nie pasi, można dać tu jakiś chaos np. bls jako dodatkowy win condition
Skill Drain zły wybór bo blokuje wszystko to co w BA potrafi wygrywać gry, więc moim zdaniem unikać tego
Zamiast Raigeki Break dałbym Divine Wrath ponieważ takiego breaka już względnie łatwo zanegować, a effektu pota oppa już nie tak bardzo
-
Nie zeby cos, ale tutaj dajecie krytyke na zagranie, ktore wygralo mi gre z Tellarknightem I Shaddollem XD
Generalnie nie chodzi mi o powiedzenie czemu ten deck jest zly, bebeb I wogole powinienem grac czym innym, tylko o podanie jakichs pomyslow co moglbym grac.
-
no podałem Ci pomysły i builda zrobisz z nim co chcesz, ale i tak wiedziałem że nie dasz sobie powiedzieć :) w każdym razie powodzenia na YCSie :)
-
Może nie wprowadzę zbytnio nowych pomysłów, ale muszę poprzeć build Blasta, gdyż po swoich testach doszedłem do podobnych wniosków jeśli chodzi o czysty wariant tego decku. Ogólnie myślałem o combie pod Sky Scourge Norleras, ale jedyne sensowne fairy to Artefacty. I prawdopodobnie można było by się wpakować w większe deady . Ogólnie proponuje rozważyć wszystkie karty mające jakiś koszt, może nawet Horn of Heaven, Share the Pain
-
Nie to, ze nie dam sobie powiedziec. Buildu nie zauwazylem wczesniej - Jestem na telefonie :P
Chaosa rozwazalem. Ale jeszcze nie testowalem.
I Back to Square One mi sie podoba :P
-
(http://i.imgur.com/vDVnlNL.png)
Drobny update - postanowiłem wypróbować Chaosa jednak. Opcja dobra, bo często te Lighty na grave są.
Wyrzuciłem Swapy na NoCe. Biorąc pod uwagę ilość Shaddolli i Handów może nie być najgorsza opcja.
Też PWWB do trzech i za Raigeki Breaka wrzuciłem Wiretapa.
Zastanawiam się czy pomysł z Super Poly i El Shaddoll Fusion się sprawdzi.
Jeszcze jakieś pomysły ? :P
-
Ja bym powiedział, że Superka to kiepski pomysł. Robisz sobie -2, odpalasz ich efekty z grave'a, a sam niewiele zyskujesz.
Choć w sumie po namyśle, to w tym decku to może akurat chodzić, bo BA działają na tej samej zasadzie, co Shaddolle. Still, to ty odpalasz spella i ty discardujesz.
-
Chodzi o cos co sie pozbedzie Windy, ew. Kilku stworow, aby moc sie wcisnac. I najczesciej discarduje BA, ktore sie odpala w tym momencie.
-
Mispolimeryzation, i ten field co nie możesz robić fuzji
-
Chodzi o cos co sie pozbedzie Windy, ew. Kilku stworow, aby moc sie wcisnac. I najczesciej discarduje BA, ktore sie odpala w tym momencie.
A mało masz outów? PWWB, Compulsorka i Pleides wystarczą
-
Z praktyki juz wiem, ze to malo.
-
Pytanie może trochę nie na temat, ale mam już mętlik w głowie, a te wszystkie fora zagraniczne to prowadzą normalnie w tej kwestii wojny. Opłaca się tu grać Supply Squady? Cały czas mam co do nich mieszane uczucia. No bo z 1 strony extra draw, który łatwo tutaj abusować, ale z drugiej strony blokada SS naszych potów. Ktoś zaznajomiony z tematem mógłby doradzić?
-
ja się na tym decku nie znam, ale ilekroć z nim gram to squad zwykle wywołuje u mnie duży bul d**y xd.
-
Pytanie może trochę nie na temat, ale mam już mętlik w głowie, a te wszystkie fora zagraniczne to prowadzą normalnie w tej kwestii wojny. Opłaca się tu grać Supply Squady? Cały czas mam co do nich mieszane uczucia. No bo z 1 strony extra draw, który łatwo tutaj abusować, ale z drugiej strony blokada SS naszych potów. Ktoś zaznajomiony z tematem mógłby doradzić?
Skoro grasz 10 trapów to extra draw za cenę SS którego i tak nie masz zazwyczaj jest dobry. Takie jest moje zdanie
-
Słyszałem, że open Mathematician + Squad jest broken, więc pewnie coś popróbuję z tymi Supply'iami xD
Dzięki za opinie ;)