Yu-Gi-Oh! TCG Polska

Serce Kart => Yu-Gi-Oh! Teoria => Deck Workstation => Wątek zaczęty przez: Rock w 27 Sierpień, 2014, 15:11:08

Tytuł: [TCG][January 2014] Mermail
Wiadomość wysłana przez: Rock w 27 Sierpień, 2014, 15:11:08
(http://i.imgur.com/jGXcyIh.png)
lista kart:
Poseidra the atlantean dragon
tidal dragonruler
ATLANTEAN: Attack squad; Marksman; Dragoons
Legendary atlantean tridon
Moulinglacia elemental lord
Diva (Deep sea diva)
MERMAILE:
  3X:
      Abyssteus
  2X:
       Abyssmegalo
       Abyssdine
       Abysshilde
       Abysslinde
       Abyssnosse
       Abyssspike
       Abysssturge
   1X
       Abyssgunde
 
SPELLS AND TRAPS
X2
    MST
    Salvage
    Abyss-sphere
x1
   Aqua Jet
   Dark hole
   Abyss-scorn
   Abyss-Squal
   Breakthrought skill
   skill succesor
   Call Of the Hauted
   Mirror force

Jakieś rady by to polepszyć? nie wychodząc z limitu kart? ewentualnie 1 lub 2. 3 w wyjątkowej sytuacji
wdzięczny za pomoc
       
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: Belizariusz w 27 Sierpień, 2014, 15:17:40
(kliknij aby pokazać/ukryć)


nie lepiej tak?

albo tak:

(kliknij aby pokazać/ukryć)

przecież po coś są tam te listy w temacie.
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: Rysnig w 27 Sierpień, 2014, 15:22:27
Ta - jak robisz mermaila, to rób mermaila, a nie jakieś poseidry  :'( Sphere na 3, Linde na 3, Turge na 3 i chyba atlantean gra się też po 3 (ale tylko Marksman i Infantry). I wyrzuć te attack squady, poseidry i inne badziewia (co to w ogóle za pomysł na skill succesor?). Zaznaczam, że sam nie grałem mermailem, to co wiem to tylko z dueli przeciwko nim, ale tak na pierwszy rzut oka to właśnie te fixy co na górze są potrzebne.
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: jona w 27 Sierpień, 2014, 15:27:28
Linde na 3, Turge na 3 i chyba atlantean gra się też po 3 (ale tylko Marksman i Infantry).

Lindy ludzie teraz cutuja do 2, zeby ograniczac normal summon, Turge na 3 to jakas patologia i nawet jak Gunda była unli grało się max 2, a granie po 3 Atlanteanów to rzecz sprzed limitu Dragoonsow i Divy.

Nie ma co wiele gadać i kombinować, w dziale Deck Strategy jest bardzo dużo list mermaila, zacznij od testowania tamtych ;)
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: j4 w 27 Sierpień, 2014, 15:29:51
Dostałeś już wskazówki że na twoim etapie znajomości karcianki lepiej zlamić deck, ale postaram się wytłumaczyć dlaczego niektórych kart się nie gra

Poseidra, the Atlantean Dragon i Legendary Atlantean Tridon - Poseidra to kosztowny, trudny do wstawienia boss który daje bardzo niewiele w zamian, efekt jest co najwyżej średni, tym bardziej że w żaden sposób nie chroni sam siebie, może wpaść w Torrentiala, BTH, coś co zaneguje mu efekt, i tak dalej

Aqua Jet, Skill Successor, Abyss-scorn - s/t które nie robią nic poza dodawaniem odrobiny statów przeważnie są bardzo słabe, duży przypakowany monster wygląda widowiskowo ale w rzeczywistości to strata karty, po co się w to bawić skoro możesz zamiast tego użyć bezpieczniejszego, mniej zależnego od innych kart removalu, albo zwyczajnie wstawić lepszego, większego monstera?

Mermail Abyssnose - bardzo sytuacyjny, w ogóle nie działa bez powyższych kart

Mirror Force - jeden ze słabszych trapów defensywnych, priorytetem powinny być dla ciebie reaktywne trapy którymi możesz zablokować chain summonów przeciwnika albo jakąś inną akcję (Bottomless Trap Hole, Solemn Warning, Torrential Tribute), bo kiedy już atakuje, to zazwyczaj jest ustawiony i ma się jak obronić lub niewiele sobie z tego zrobi
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: Rock w 27 Sierpień, 2014, 15:59:13
Linde na 3, Turge na 3 i chyba atlantean gra się też po 3 (ale tylko Marksman i Infantry).

Lindy ludzie teraz cutuja do 2, zeby ograniczac normal summon, Turge na 3 to jakas patologia i nawet jak Gunda była unli grało się max 2, a granie po 3 Atlanteanów to rzecz sprzed limitu Dragoonsow i Divy.

Nie ma co wiele gadać i kombinować, w dziale Deck Strategy jest bardzo dużo list mermaila, zacznij od testowania tamtych ;)
klika potestowałem, ale i edytowałem, z powodu bana limliteda. ogólnie chce grac mermailami bo jakie akcje nimi są to masakra. za pół godziny wprowadze poprawki i wstawie jeszcze raz
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: Izorist w 27 Sierpień, 2014, 16:10:51
Na razie nie wstawiaj, olej póki co ten temat (pisz jeśli masz jakieś konkretne pytania). Pograj trochę (a trochę znaczy duuużo pograj) tymi buildami z deck strategy, te na końcu są aktualne (Beli tu nawet wkleił deck Sehabiego, nim graj). Możesz je sobie trochę zmieniać. Jeśli jednak zauważysz, że z deckiem jest coś nie tak to wróć jeszcze raz do buildu z deck strategy i zacznij zabawę od nowa :)
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: Rock w 27 Sierpień, 2014, 22:19:21
Na razie nie wstawiaj, olej póki co ten temat (pisz jeśli masz jakieś konkretne pytania). Pograj trochę (a trochę znaczy duuużo pograj) tymi buildami z deck strategy, te na końcu są aktualne (Beli tu nawet wkleił deck Sehabiego, nim graj). Możesz je sobie trochę zmieniać. Jeśli jednak zauważysz, że z deckiem jest coś nie tak to wróć jeszcze raz do buildu z deck strategy i zacznij zabawę od nowa :)
tez nim grałem. Jest fajna, ale lubię mieć coś zrobionego przez siebie lub w grupie, w której byłem/jestem. A ten co zrobiłem po zmianach zaczął jako tako grać, ale jest strasznie nieodporny na effekty potqworów. Fiendish Chain i Breakthrough Skill powinny pomóc. jakieś inne karty negujace effekty?
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: Izorist w 27 Sierpień, 2014, 23:02:55
te które wymieniłeś są chyba najlepsze. są jeszcze Effect Veiler, Traptrix Trap Hole Nightmare i Divine Wrath
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: Rock w 07 Wrzesień, 2014, 00:39:32
wersja pierwsza nietestowana, ale na podstawie bulidu który podał na górze beli,  ale genexy  wywaliłem i tidala za moulinglacie. i nie mogłem dłuzej grać Sral chargem, bo to dla mnie ciut niechonorowe. a ja korzystam z mootta teamu: ni yugioh, no fun
(http://i.imgur.com/QULSJMT.png)
drugi to pozmieniany ciut moja wersja dzięki wam. gra się tym ciężej bo mało 4 lv summony mermaili. co mnie denerwuje. ale da się tym w miarę pograć
(http://i.imgur.com/oFlCHL3.png)
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: grabczas w 07 Wrzesień, 2014, 01:16:46
Jak już to pisze się niehonorowe...

Co do Soul Charge, nie chcesz to nie graj ale z góry uprzedzam że próba robienia wywodów o honorze to nie tutaj. Większość osób gra optymalnie bo to najlepsza droga do wygrywania turniejów, Soul Charge niestety jest optymalny więc jest grany.

Brakuje mi tutaj Tidala ;)
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: j4 w 07 Wrzesień, 2014, 01:44:47
Skoro "no yugioh, no fun" to szczerze nie wiem czemu nie chcesz grać Soul Charge, bo Soul Charge napierdala takie yugioh że ciężko to ogarnąć rozumem czasem ;D
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: Viet w 07 Wrzesień, 2014, 04:36:44
Ta - jak robisz mermaila, to rób mermaila, a nie jakieś poseidry  :'( Sphere na 3, Linde na 3, Turge na 3 i chyba atlantean gra się też po 3 (ale tylko Marksman i Infantry). I wyrzuć te attack squady, poseidry i inne badziewia (co to w ogóle za pomysł na skill succesor?). Zaznaczam, że sam nie grałem mermailem, to co wiem to tylko z dueli przeciwko nim, ale tak na pierwszy rzut oka to właśnie te fixy co na górze są potrzebne.

3 infantry i marksmany?  Gra się 0-1 infantry oraz 2-3 marksamany poniewaz infantry nie można z decku wyszukać Więc jest nie oplacalny tylko turgem mozna.  Megalo 1-2 na 3 się nie oplaca bo dead jest.  3 lindy i 3 teusy.  Turge 1-2.3 sphery oczywiscie,  co do squalla nie gra się ewentualnie do side deck a jak już to 0-1. Osobiscie gram sporo mermailem więc mogę trochę pomóc.

O to przykladowy deck list na mermaila mam nadzieje ze pomoze.

1x Tidal
1x Mermail abyssmegalo
1x Mermail abyssleed
3x Mermail abyssteus
3x Mermail abysslinde
1x Mermail abysshilde
1x Mermail abyssgunde
1x Mermail abyssoscea
3x Mermail abysspike
2x Mermail abyssturge
2x Awqua Spirit
1x Atlantean Dragon
2x Markman
1x Infantry
1x  Genex controller
1x Genex undine
1x Deep sea diva
2x Mst
3x Upstart goblin
3x Abyss-Sphere
1x Torrential Tribute
2x Fiendish chain
1x Breakthroughskill
1x Raigeki Break
1x Solemn Warning


Extra;
1x Mermail abyssgaios
1x #11 Big eye
1x Dracossack
1x Bahamut Shark
1x Abyss dweller
1x #101 honor ark
1x Evilswarm Excition
1x Lavalval Chain
1x Mermail abysstrite
1x #49 Nightmare shark
1x Mechquipped engeener
1x Leviair sea dragon
1x Goyo Guardian
1x Armades
1x Leo the keeper

Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: Rock w 07 Wrzesień, 2014, 13:01:11
Brakuje mi tutaj Tidala ;)
mnie jakoś nie... ;D nie ogarniam tej karty, a nawet gdyby to smoków nie mam i ciut mi dedziła... dlatego wybrałem muoulinglacie... nic poświeceń wqchodzi na pole bez ostrzeżenia jak Jugment Dragon... czegoś chcieć więcej.
a s**ł chargem nie będe grać, bo po porstu nie lubie i nic nie zmieni tegoż fakty...
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: Sergio w 07 Wrzesień, 2014, 13:07:09
Rock, myslisz ze czemu gralo sie trzy tidale? Pod tidala baniahuje sie watery i smoki... Czyli tidaka zrzucasz jak najszybciej do grava by robić rank 7. Tidal to najlepsza karta mermaila, a Mouligacja labo wygra grę, albo zdedzi i przegra...
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: grabczas w 07 Wrzesień, 2014, 13:14:12
Tidal nie aktywuje czasem efektów takich jak Gunde czy Hilde?
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: jona w 07 Wrzesień, 2014, 13:23:02
Tidal nie aktywuje czasem efektów takich jak Gunde czy Hilde?

Tidal robi milion ważniejszych rzeczy, niż takie pierdoły. Zwykle jest +1 w każdej kolejnej turze, stawia rank 7, stawia Leo, kontroluje grave pod glacie, jest beaterem, darmowym kosztem pod jakies Teusy, Pikey...
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: Tasse w 07 Wrzesień, 2014, 13:24:43
3 lindy
Lepiej ją przyzwać ze sphery niż dobrać na łape dlatego dwie będą lepsze
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: grabczas w 07 Wrzesień, 2014, 13:27:11
Tidal nie aktywuje czasem efektów takich jak Gunde czy Hilde?

Tidal robi milion ważniejszych rzeczy, niż takie pierdoły. Zwykle jest +1 w każdej kolejnej turze, stawia rank 7, stawia Leo, kontroluje grave pod glacie, jest beaterem, darmowym kosztem pod jakies Teusy, Pikey...

Good to know, nigdy dotąd nie potrzebowałem wiedzy jak grać mermailem tak szczerze powiedziawszy ^^

Co do Moulinglacii, czekaj trafisz jeszcze na DW (deck dalej żyje) to zobaczysz jak ta karta potrafi Ci zdewastować grę ;) (kolega jeden ostanio nieświadomie odpalił Moulinglacie dla gracza DW który akurat miał 2 Graphy, evil shiet)
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: jona w 07 Wrzesień, 2014, 13:30:28
Glacia jest jak najbardziej ok, ale jak się gra Undine engine. Inaczej nie ma wystarczająco dużo opcji, żeby ją wyszukać w dobrym momencie.
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: Viet w 07 Wrzesień, 2014, 14:03:20
Jak chcesz grac mounglacie to graj mermailem ktory podnosi lv by robić felgrand tak aby jak z pola zejdzie żeby nie ominac battle phase w next round
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: jona w 07 Wrzesień, 2014, 14:04:40
Jak chcesz grac mounglacie to graj mermailem ktory podnosi lv by robić felgrand tak aby jak z pola zejdzie żeby nie ominac battle phase w next round

nie.
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: Rock w 07 Wrzesień, 2014, 21:50:07
zaczne od tego że:
genexy jako silnik talii były dobre, ale nie potrafiłem tego wykorzystac
nie róbcie mi wykładów takich o moulinglacii czy tidalu, bo to jak tłumaczyć dziecku ze cukierki psują zęby... NIE zrozumiem
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: j4 w 07 Wrzesień, 2014, 21:55:18
To po co zakładasz tematy w deck workstation skoro sam przyznajesz że rad się i tak nie posłuchasz tylko zrobisz po swojemu...
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: Entelarmer w 07 Wrzesień, 2014, 22:01:34
To może prosto i łatwo:

Tidala możesz zrzucać np. Atlantean Dragoons żeby odpalić effekt tego drugiego, to raz. 2 - możesz go przyzwać przez usunięcie dwóch WATERów z pola lub cmentarza-> darmowe 2600 i od razu regulujesz sobier grave pod Moulinglacia the Elemental Lord. Do tego poziom 7 jak megalo i teus -> rank 7,a z Genex Controller masz Leo, the Keeper of the Sacred Tree.

A, i możesz go zrzucić Genex Undine. Moulinglancia jest gorsza, bo bardziej sytuacyjna (czytaj: dobierzesz jak masz za dużo waterów i jest dedem).
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: Rock w 08 Wrzesień, 2014, 22:07:45
To może prosto i łatwo:

Tidala możesz zrzucać np. Atlantean Dragoons żeby odpalić effekt tego drugiego, to raz. 2 - możesz go przyzwać przez usunięcie dwóch WATERów z pola lub cmentarza-> darmowe 2600 i od razu regulujesz sobier grave pod Moulinglacia the Elemental Lord. Do tego poziom 7 jak megalo i teus -> rank 7,a z Genex Controller masz Leo, the Keeper of the Sacred Tree.

A, i możesz go zrzucić Genex Undine. Moulinglancia jest gorsza, bo bardziej sytuacyjna (czytaj: dobierzesz jak masz za dużo waterów i jest dedem).

teraz zakumałem  ;D  :D  :)  <popcorn>  :P Thank You.
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: Rock w 10 Wrzesień, 2014, 23:18:56
(http://i.imgur.com/aBiY1oZ.png)
Versja 2.5.5.7 to znaczy ze zaczyna się coś dziać dobrego.  rada  kolegi jona aby mmermaile lv 3 do 2 dać, i to było dobre posunięcie . zrobiło się miejsce na  abyssnosse 1 sztukę, i myślę żeby wywalić 1 royal decre (na exodie  8)) i wsadzic tam mermaila z 2700. bo tez sie przydaje. co do extra decka świetnie sie gra trzydziestką, i szybko robi porządek z przeciwnikiem, lub ragnazero również pomaga mi go ustawic. fajnie wychodzi spod opresji, ale to jeszcze nie jest to... więc nadal proszę o rady. I NIE NIE WSADZĘ TAM s**ł SRACZA!
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: grabczas w 11 Wrzesień, 2014, 08:27:06
COTHa, 3 Spherę i Salvage wyjąłbym z side'u i wrzucił coś co faktycznie jest sens side'ować, to są karty raczej do main deck i w najgorszym wypadku do wyjęci przy side'owani właśnie, nie odwrotnie. Może Veilery do side'u potestuj?
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: Regis w 11 Wrzesień, 2014, 08:42:26
Ja naprawdę nie łapie dlaczego na siłe wrzucasz słabe karty pokroju Mermail Abyssdine, Mermail Abysshilde, czy nawet ten mega sytuacyjny Mermail Abyssnose, które aż krzyczą "Psujemy konsystencje". Ludzie Ci piszą o Dragoonsach, a olałeś kompletnie tę kartę, w ogóle te proporcje Atlanteanów są do bani (1 Marksman, serio?). Po to te Atlanteany są, byś korzystał z ich discardu i odpalał efekty Mermaili. Wrzuć coś o czym Ci pisano wcześniej- Genex Engine, lub nawet pojedyncza Diva, lub Fishborg Archer, ale nie te słabe Mermaile.
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: Kanashimi Tomo w 11 Wrzesień, 2014, 09:44:58
Od siebie :
-1 Skill Gainer
-1 Shark Caesar
-1 Aero Shark
-1 Chaos Atlandis
-1 Shark Drake

Serio, te karty nie są warte trzymania w Extra....
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: Rock w 11 Wrzesień, 2014, 17:35:58
Ja naprawdę nie łapie dlaczego na siłe wrzucasz słabe karty pokroju Mermail Abyssdine, Mermail Abysshilde, czy nawet ten mega sytuacyjny Mermail Abyssnose, które aż krzyczą "Psujemy konsystencje". Ludzie Ci piszą o Dragoonsach, a olałeś kompletnie tę kartę, w ogóle te proporcje Atlanteanów są do bani (1 Marksman, serio?). Po to te Atlanteany są, byś korzystał z ich discardu i odpalał efekty Mermaili. Wrzuć coś o czym Ci pisano wcześniej- Genex Engine, lub nawet pojedyncza Diva, lub Fishborg Archer, ale nie te słabe Mermaile.
marksmana moge dać na 2, ok, abysnose wyleci za dragoonsa, ale te trójki co każez wywalic spełniaja swoją role... ogólnie dobrze sie gra, ale to nie jest ten poziom o którym marzę. a diva wymaga miejsca w extra decku i w talii.więc nie. diva to nie najlepsze rozwiązanie w mermach. kło0potem jednak nie sa wszystkie wymienione przez ciebie karty. strasznie mi ciężko zrobić XYZ rank 4.nadal szukam rozwiazania... fishborg archer... czemu nie?

Od siebie :
-1 Skill Gainer
-1 Shark Caesar
-1 Aero Shark
-1 Chaos Atlandis
-1 Shark Drake

Serio, te karty nie są warte trzymania w Extra....
dzieki za rady. na pewno wywale

COTHa, 3 Spherę i Salvage wyjąłbym z side'u i wrzucił coś co faktycznie jest sens side'ować, to są karty raczej do main deck i w najgorszym wypadku do wyjęci przy side'owani właśnie, nie odwrotnie. Może Veilery do side'u potestuj?

rada godna rozważenia
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: Tasse w 11 Wrzesień, 2014, 17:43:16
pod Rank 4 - Aqua Spirit
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: Rock w 11 Wrzesień, 2014, 18:01:37
hmm to mój mermil będzie ciekawy...
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: jona w 11 Wrzesień, 2014, 23:02:33
Dlaczego w mainie nie sa 3 sfery?
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: Rock w 12 Wrzesień, 2014, 18:40:27
Dlaczego w mainie nie sa 3 sfery?
hmm myślałem nad tym ale mam za dużo pomysłów na ten deck, więc side jest jaki jest, ale zobacze co sie da

(http://i.imgur.com/jFSy7Nd.png)

A teraz Przedstawiam wersję 3.0 ze zmienionym extra który długo się nie zmieniał, dodanym dragoonsem, a także aqua spiritami na sidzie. i znów jestemm ciekaw, waszych opini i rad, a jak ktos chce, to moze sobie testować marksmana dałem jednego na side, bo wygodniej mi przy 2 infinarity, zwłaszcze gdy przeciwnik gra otwarto. owszem marksman ma podobny eff, ale tu trzea usunąć zakrytą, co rzadziej sie zdarza.

fishborg archer, cóż no był doby ale...OCH W TEJ wersji to DED! aqua spirity, nie potrafie z nich skorzystać, potrzeba wiecej takich przywoływajek z cmentarzyska, a na to nie mam miejsca....
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: Rock w 04 Luty, 2015, 22:23:31
tak wiem wiem! ale pomóżcie to usprawnić!
(http://i.imgur.com/FlYkO5k.png)
Tytuł: Odp: Mermail moja robota ver. 1.0
Wiadomość wysłana przez: jona w 04 Luty, 2015, 22:41:56
(http://i.imgur.com/iZW4Ejh.png)

Można kombinować z Mask Change II, bo Acid i Law z Controlera, ale nie próbowałem.