Linde na 3, Turge na 3 i chyba atlantean gra się też po 3 (ale tylko Marksman i Infantry).
klika potestowałem, ale i edytowałem, z powodu bana limliteda. ogólnie chce grac mermailami bo jakie akcje nimi są to masakra. za pół godziny wprowadze poprawki i wstawie jeszcze razLinde na 3, Turge na 3 i chyba atlantean gra się też po 3 (ale tylko Marksman i Infantry).
Lindy ludzie teraz cutuja do 2, zeby ograniczac normal summon, Turge na 3 to jakas patologia i nawet jak Gunda była unli grało się max 2, a granie po 3 Atlanteanów to rzecz sprzed limitu Dragoonsow i Divy.
Nie ma co wiele gadać i kombinować, w dziale Deck Strategy jest bardzo dużo list mermaila, zacznij od testowania tamtych ;)
Na razie nie wstawiaj, olej póki co ten temat (pisz jeśli masz jakieś konkretne pytania). Pograj trochę (a trochę znaczy duuużo pograj) tymi buildami z deck strategy, te na końcu są aktualne (Beli tu nawet wkleił deck Sehabiego, nim graj). Możesz je sobie trochę zmieniać. Jeśli jednak zauważysz, że z deckiem jest coś nie tak to wróć jeszcze raz do buildu z deck strategy i zacznij zabawę od nowa :)tez nim grałem. Jest fajna, ale lubię mieć coś zrobionego przez siebie lub w grupie, w której byłem/jestem. A ten co zrobiłem po zmianach zaczął jako tako grać, ale jest strasznie nieodporny na effekty potqworów. Fiendish Chain i Breakthrough Skill powinny pomóc. jakieś inne karty negujace effekty?
Ta - jak robisz mermaila, to rób mermaila, a nie jakieś poseidry :'( Sphere na 3, Linde na 3, Turge na 3 i chyba atlantean gra się też po 3 (ale tylko Marksman i Infantry). I wyrzuć te attack squady, poseidry i inne badziewia (co to w ogóle za pomysł na skill succesor?). Zaznaczam, że sam nie grałem mermailem, to co wiem to tylko z dueli przeciwko nim, ale tak na pierwszy rzut oka to właśnie te fixy co na górze są potrzebne.
Brakuje mi tutaj Tidala ;)mnie jakoś nie... ;D nie ogarniam tej karty, a nawet gdyby to smoków nie mam i ciut mi dedziła... dlatego wybrałem muoulinglacie... nic poświeceń wqchodzi na pole bez ostrzeżenia jak Jugment Dragon... czegoś chcieć więcej.
Tidal nie aktywuje czasem efektów takich jak Gunde czy Hilde?
3 lindyLepiej ją przyzwać ze sphery niż dobrać na łape dlatego dwie będą lepsze
Tidal nie aktywuje czasem efektów takich jak Gunde czy Hilde?
Tidal robi milion ważniejszych rzeczy, niż takie pierdoły. Zwykle jest +1 w każdej kolejnej turze, stawia rank 7, stawia Leo, kontroluje grave pod glacie, jest beaterem, darmowym kosztem pod jakies Teusy, Pikey...
Jak chcesz grac mounglacie to graj mermailem ktory podnosi lv by robić felgrand tak aby jak z pola zejdzie żeby nie ominac battle phase w next round
To może prosto i łatwo:
Tidala możesz zrzucać np. Atlantean Dragoons żeby odpalić effekt tego drugiego, to raz. 2 - możesz go przyzwać przez usunięcie dwóch WATERów z pola lub cmentarza-> darmowe 2600 i od razu regulujesz sobier grave pod Moulinglacia the Elemental Lord. Do tego poziom 7 jak megalo i teus -> rank 7,a z Genex Controller masz Leo, the Keeper of the Sacred Tree.
A, i możesz go zrzucić Genex Undine. Moulinglancia jest gorsza, bo bardziej sytuacyjna (czytaj: dobierzesz jak masz za dużo waterów i jest dedem).
Ja naprawdę nie łapie dlaczego na siłe wrzucasz słabe karty pokroju Mermail Abyssdine, Mermail Abysshilde, czy nawet ten mega sytuacyjny Mermail Abyssnose, które aż krzyczą "Psujemy konsystencje". Ludzie Ci piszą o Dragoonsach, a olałeś kompletnie tę kartę, w ogóle te proporcje Atlanteanów są do bani (1 Marksman, serio?). Po to te Atlanteany są, byś korzystał z ich discardu i odpalał efekty Mermaili. Wrzuć coś o czym Ci pisano wcześniej- Genex Engine, lub nawet pojedyncza Diva, lub Fishborg Archer, ale nie te słabe Mermaile.marksmana moge dać na 2, ok, abysnose wyleci za dragoonsa, ale te trójki co każez wywalic spełniaja swoją role... ogólnie dobrze sie gra, ale to nie jest ten poziom o którym marzę. a diva wymaga miejsca w extra decku i w talii.więc nie. diva to nie najlepsze rozwiązanie w mermach. kło0potem jednak nie sa wszystkie wymienione przez ciebie karty. strasznie mi ciężko zrobić XYZ rank 4.nadal szukam rozwiazania... fishborg archer... czemu nie?
Od siebie :dzieki za rady. na pewno wywale
-1 Skill Gainer
-1 Shark Caesar
-1 Aero Shark
-1 Chaos Atlandis
-1 Shark Drake
Serio, te karty nie są warte trzymania w Extra....
COTHa, 3 Spherę i Salvage wyjąłbym z side'u i wrzucił coś co faktycznie jest sens side'ować, to są karty raczej do main deck i w najgorszym wypadku do wyjęci przy side'owani właśnie, nie odwrotnie. Może Veilery do side'u potestuj?
Dlaczego w mainie nie sa 3 sfery?hmm myślałem nad tym ale mam za dużo pomysłów na ten deck, więc side jest jaki jest, ale zobacze co sie da