Wątek: [TCG][January 2014] Hunder  (Przeczytany 1987 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

jona

[TCG][January 2014] Hunder
« dnia: 02 Marzec, 2014, 01:54:54 »
0
Pomoże ktoś? Mam na chwilę obecną coś takiego:



Wrzuciłem po 3 PoDy i CCD, żeby móc jak najlepiej wykorzystywać tury, w których używam konika. Upstartow tu nie ma, bo a) nie mam upstartow, b) dodanie oppowi tych 2000-3000 średnio mi się w przypadku tego decku widzi szczerze mówiąc, wolno wciska dmg, może niesłusznie. Rai-Oha nie gram, bo w testach za bardzo mi blokował zagrania z konikiem, PoDem + na puste pole chce wystawiać CCD.

TR wrzuciłem bo bardzo boli mnie trap stun, chciałem mieć coś, co moge dochainować do tegoż i PRZEŻYĆ :C Chętnie wymienie na coś innego, ogólnie jestem otwarty na fixy.

Problemem są OTK decki, z Geargią i Hieratem jest ciężko, chociaż może z tym drugim nie-aż-tak, bo Crimson i Dweller.

HELP PLS

(Arka i Exciton do extra, wiem)
« Ostatnia zmiana: 03 Październik, 2015, 19:10:45 wysłana przez Izorist »

Panda

Odp: Hunder
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Marzec, 2014, 01:59:37 »
0
Cytuj
Rai-Oha nie gram, bo w testach za bardzo mi blokował zagrania z konikiem, sis, PoDem i Recycling Batteries
eee... co? Jak TKRO ma blokować sis, albo baterie?
"She showed the old boy all her best "tricks"; that's how she inherited his entire fortune when he finally dropped from heart complications." Archfiend Eccentrick

jona

Odp: Hunder
« Odpowiedź #2 dnia: 02 Marzec, 2014, 02:01:26 »
0
Cytuj
Rai-Oha nie gram, bo w testach za bardzo mi blokował zagrania z konikiem, sis, PoDem i Recycling Batteries
eee... co? Jak TKRO ma blokować sis, albo baterie?

Sorry, poźno już XD

//Lepiej byś mi coś fixnął XD
« Ostatnia zmiana: 02 Marzec, 2014, 02:04:06 wysłana przez jona »

Odp: Hunder
« Odpowiedź #3 dnia: 02 Marzec, 2014, 02:03:53 »
0
Compulsora sux, wywal :D

jona

Odp: Hunder
« Odpowiedź #4 dnia: 02 Marzec, 2014, 02:05:22 »
0
Compulsora sux, wywal :D

Grałem na początku bez, ale malo mi dobrych trapów :C Jakieś zastępstwo? + to na być raczej do grania na turkach w PL, nie po internetach, może uściślę XD

Panda

Odp: Hunder
« Odpowiedź #5 dnia: 02 Marzec, 2014, 02:08:37 »
0
Osobiście cutnąłbym jedne baterie i jednego fiendisha w wrzuciłbym emptinessy na przykład.
"She showed the old boy all her best "tricks"; that's how she inherited his entire fortune when he finally dropped from heart complications." Archfiend Eccentrick

Odp: Hunder
« Odpowiedź #6 dnia: 02 Marzec, 2014, 02:16:15 »
+1
jak mozna cutnąć Fiendisha? ;o

Odp: Hunder
« Odpowiedź #7 dnia: 02 Marzec, 2014, 12:45:01 »
0
Osobiście cutnąłbym jedne baterie i jednego fiendisha w wrzuciłbym emptinessy na przykład.

co jak co ale baterie bardzo często sie przydają więc je lepiej trzymać na 3, ja bym grał chociaż jednego trap stuna jeszcze ale to ja xD

Odp: Hunder
« Odpowiedź #8 dnia: 02 Marzec, 2014, 13:38:37 »
+1
braku Excitona rozumiem ale 101 bym tu dał z racji tego jak łatwo się ją robi, gdzieś zmieścil 3 upstarty dla super ultra mega konsystencji z autami i podami :D

Soul

Odp: Hunder
« Odpowiedź #9 dnia: 02 Marzec, 2014, 14:07:32 »
0
Gdziekolwiek grałem 3 auta, to było to za dużo. Raka dostaje jak dobieram dwa na startową albo drugie auto z pierwszego, raczej nie ma się komfortu spasowania dwóch kolejek na dobieranie kart.

+3 Upstarty obviously.

Nigdy tym nie grałem, ale na oko Recykling Baterii -1.
A duel is like sex. Good players are like sex masters. They can last a long time, holding in their load while wearing down the partner, getting him ready for the finish. Bad players just furiously pound their dicks and within 30 seconds sloppily spray jizz everywhere.

jona

Odp: Hunder
« Odpowiedź #10 dnia: 02 Marzec, 2014, 14:14:53 »
0
Ogólnie po pierwszych zmianach:



Cutnąłem Sis, bo bolały mnie ręce pełne potworów: mam nadzieję, że wystarczający recycling zapewnią Batteries, nadal uważam, że to za dobra karta tutaj żeby cutnąć, ale rozważe.
Roar still sucks, może ktoś mi powie, co zrobić, żeby nie ginąć od Trap Stuna :C

Odp: Hunder
« Odpowiedź #11 dnia: 02 Marzec, 2014, 14:29:09 »
0
Ja dałbym jeden trap stun lub 2 i PWWB chociaż jeden w mainie. Bo zwykle masz jakieś coś co możesz discardować. Sishunder może zawadzać czasami ale chociaż jeden musi być na late game. Albo start po użyciu tsh.
--------------------------------------------------
Have & Want
--------------------------------------------------

jona

Odp: Hunder
« Odpowiedź #12 dnia: 02 Marzec, 2014, 18:26:30 »
0
Ja dałbym jeden trap stun lub 2 i PWWB chociaż jeden w mainie. Bo zwykle masz jakieś coś co możesz discardować. Sishunder może zawadzać czasami ale chociaż jeden musi być na late game. Albo start po użyciu tsh.

Kurde, sis chyba faktycznie wrzuce z powrotem, nie jestem tylko pewny za co... Chyba za te Roary, tylko głupio mi wtedy grac mniej niż 10 trapów XD Trap Stuna nie chce, mam lance, spisują sie bardzo dobrze. PWWB rozważam.

Patrollbb

  • 106 25
Odp: Hunder
« Odpowiedź #13 dnia: 02 Marzec, 2014, 21:02:05 »
+1
Sis jest słaba xD a przynajmniej za rzadko jest dobra - trzeba mieć to coś w grave żeby użyć efektu (na start ssie)+ najlepiej jakby weszła z ma/pa żeby nie stała sama w polu tylko zamieniła się w rank4, ewentualnie z honestem na ręce (co wygląda przewidywalnie). Dodatkowo uszczuplasz jej targety trzema recyklingami, które rzeczywiście są dobre i >sis, ALE
problemem jest że w tym decku chce się mieć coś co się wystawia z ma/pa, bo wystawienie mamy z taty lub odwrotnie marnuje nam dodatkowy efekt przyzwania który mógłby być spożytkowany w nastepnej turze, gdy np dobierzemy sis/prisma/konia to płacz i zgrzytanie zembuf, dlatego trzyma się sis żeby wypełnić lukę, w końcu jest themowa i w ogóle...
jednakże moim zdaniem sis to żaden aksjomat w tym decku, podobnie jak 3 konie, 3 ma i 3 pa. Zamiast sis gram 3 Batteryman AAA bo jest świetnie to wezwać z ma/pa, potem każdy kolejny jest 1 kartowym xyz, wpasowuje się moim zdaniem w najwięcej handów, pozwala przechować zasoby, tworzy najmniej martwych kombinacji i topdecków
1) Ma/Pa + konik -> z konika 2 batterymany -> po 1 xyz w 2 następnych turach
2) ma+pa+batteryman -> xyz i wolny ma/pa na ręce na do czegoś co dobierzemy
3) ma/pa+batteryman -> xyz i później dobranie konika/batterymana jest żywe
4) 2 batterymany to też xyz - 2 pa/2 ma nie
5) konik+batteryman to sytuacja jak w 2 ale z przestojem
6) recykling przy 2 batterymanach w grave + coś -> bierzemy batterymana +coś i mamy xyz +coś
nie wiem czy wszystko wypisałem, nie chciało mi się rozkminiać tego dokładnie, ale polecam wypróbować
jeśli za dużo monster handów to -1 pa, 5 searchowalnych i recyklowalnych kart z tym samym efektem powinno styknąć, natomiast na hieraty koń jest za wolny, po side -2 i dobrze jest dać 3 prismę, roach?
3 PoDy - Wiem, że jak już trzeba odczekiwać turę bez special summonu to chce się wtedy użyć i poda i konia koniecznie, bo jest najfajniej, ale wtedy za często wychodzi że mamy więcej takich tur - 2 pody na startową rękę są pszykre, a jak nie ma konia to już w ogóle, natomiast konie na 3 są ok bo ostatecznie można przecież wystawić z ma/pa
CCD nie grałem, ale im dłużej na to patrzę tym bardziej mnie przekonuje
Raioh jest dobry
Upstarty to karta właśnie do kontrolek - szczególnie takich jak ta - i tak szybko tym nie zabijesz, nie kłóci się z win condition, którym jest zdobycie card advantage wzgledem przeciwnika eliminując przy tym jego zagrania, w odróżnieniu do agro decków, gdzie liczy się wysyp otk bo jak nie wejdzie to innej opcji nie ma i 1k lp różnicy może dać przeciwnikowi okazję na odpowiedź
Ad. TR i powodów ich trzymania - 7tools też poradzi na trap stun, a ma też dużo innych zastosowań, trzeba do niego inne trapy żeby się obronić przed otk, a TR zrobi to sam, no ale sam twierdzisz, że jest słaby, pewnie dlatego, że ma tak malo zastosowań

jona

Odp: Hunder
« Odpowiedź #14 dnia: 02 Marzec, 2014, 21:20:13 »
0
batteryman wygląda interesująco, potestuje pewnie. PoDy póki co zachowam na 3, póki co mi nie dedzą, sytuacje do użycia trafiają się nie tylko w konikoturach, ale także gdy mamy np. Omegę na polu i ciachamy powoli LP oppa. Upstarty działają, Hoban is love. Za TR wrzuciłem Sis póki co, za jedno Recycling Batteries (po tym jak kilka razy dobrałem je bez możliwości wykorzystania) dałem mainowe PWWB, bo mało było mi trapów, które 'coś' robią.



nananana.

dzięki za odzew, testuję dalej ;)

Odp: Hunder
« Odpowiedź #15 dnia: 02 Marzec, 2014, 22:16:42 »
0
Ja jeszcze bym wywalił cardcary dodał TK i 3-cie RB .
--------------------------------------------------
Have & Want
--------------------------------------------------

Odp: Hunder
« Odpowiedź #16 dnia: 02 Marzec, 2014, 22:20:19 »
+1
Jona nie wywalaj Cardcarów XDDD

jona

Odp: Hunder
« Odpowiedź #17 dnia: 02 Marzec, 2014, 22:23:55 »
0
Jona nie wywalaj Cardcarów XDDD

Nie zamierzam. XD

Odp: Hunder
« Odpowiedź #18 dnia: 02 Marzec, 2014, 22:27:06 »
0
AAA bym sobie darował bo to w trzech sztukach grać trzeba, do tego nie może przyzwać innego thundera po za sobą z ręki (ale z grave robi + )dlatego może zawadzać. Po za tym sishunder daje większe plusy przy najamniej dla mnie.
Do tego żaden build który topnoł nie miał AAA


+ Nigga Wizard.
Cardcar daje plusy. Działa z POD i TSH ale jest on nie kontrolowany odrobinę.
Załóżmy że na startowej dobrałeś same potwory w tym konika i samochodzik.
Oczywiście pierwsze co robisz to konik. Dopiero później samochodzik.
Niestety Hand Size Limit Wynosi 6 więc będziesz musiał discardować.
Wiem, że Potworów mało ale np jak dobierzesz spele + THS  z CCD których w na początku nie możesz używać i je setniesz albo coś, żeby nie discardować to narażasz się na Evilswarm Exciton Knight/Black Rose Dragon i popularnego ostatnio fulla
« Ostatnia zmiana: 02 Marzec, 2014, 22:29:16 wysłana przez Kuzuryu Daimyojin »
--------------------------------------------------
Have & Want
--------------------------------------------------

jona

Odp: Hunder
« Odpowiedź #19 dnia: 02 Marzec, 2014, 22:28:46 »
0
Póki co nie zdarzyło mi się jeszcze, żeby nie miał czego zasetować przy CCD. A szybsze dobieranie backrowu jest bezcenne.

Odp: Hunder
« Odpowiedź #20 dnia: 02 Marzec, 2014, 22:31:42 »
0
Lepiej.  ;)

Tylko trzeba pamiętać że to są rady i piszę tylko co ja bym zrobił. To nie znaczy, że Jona tak musi zrobić.
--------------------------------------------------
Have & Want
--------------------------------------------------

Patrollbb

  • 106 25
Odp: Hunder
« Odpowiedź #21 dnia: 02 Marzec, 2014, 23:00:11 »
0
AAA bym sobie darował bo to w trzech sztukach grać trzeba, do tego nie może przyzwać innego thundera po za sobą z ręki (ale z grave robi + )dlatego może zawadzać. Po za tym sishunder daje większe plusy przy najamniej dla mnie.
Ale sis też nie może przyzywać innego thundera z ręki :\ więc nie rozumiem argumentu... poza tym czy kart z takim efektem nie wystarczy już w tym decku?xD Sis w early (bez targetów w grave) jest vanillą nadającą się jedynie do wykorzystania z efektu ma/pa. TSH + sis też nie jest boskim zagraniem - ok, dobraliśmy 2 karty z konia i zrecyklowaliśmy konia, +2. Ale ten koń w ręce albo zmusi nas do przestoju kolejnej tury, albo będzie tylko targetem pod ma/pa. Sishunder stojąca w pojedynkę na polu walki nie przyda się do niczego i tury nie przetrwa. W late nadal potrzebuje ma/pa żeby coś znaczyć a ten recykl 1 karty na następną turę d**y nie urywa. Czy jestem jakiś dziwny że nigdy nie cieszę się z sis na ręce ._.? To jest po prostu sytuacyjne, bez targetów nie daje nic, robi to co recykling tylko gorzej, SŁABE
AAA w early nie robi nic oprócz bycia targetem pod ma/pa - idealnym targetem, którego nie będziemy żałować wysłać z ma/pa, bo chcemy go mieć szybko w grave i każdy kolejny będzie wtedy 1 kartowym xyz

Odp: Hunder
« Odpowiedź #22 dnia: 03 Marzec, 2014, 12:59:19 »
0
BB odpowiedz co wolisz topnąć  gdy w grave masz tyko TSH/MA/Pa  do tego ktoś ci szczyścił handa i fielda.

Sis czy AAA ?
--------------------------------------------------
Have & Want
--------------------------------------------------

Patrollbb

  • 106 25
Odp: Hunder
« Odpowiedź #23 dnia: 03 Marzec, 2014, 14:35:20 »
0
Ani jedno ani drugie.

jona

Odp: Hunder
« Odpowiedź #24 dnia: 03 Marzec, 2014, 20:57:47 »
0
ze niby deckliste chcesz? xd

Spoiler
« Ostatnia zmiana: 03 Marzec, 2014, 21:02:28 wysłana przez jona »

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
11 Odpowiedzi
1510 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 20 Lipiec, 2013, 16:19:18
wysłana przez Lampart
10 Odpowiedzi
971 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 16 Marzec, 2014, 22:59:13
wysłana przez Zadyma
36 Odpowiedzi
1822 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 04 Luty, 2015, 22:41:56
wysłana przez jona
31 Odpowiedzi
1484 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 24 Październik, 2014, 13:53:51
wysłana przez jona
20 Odpowiedzi
1461 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 01 Grudzień, 2014, 12:30:31
wysłana przez Soul