Yu-Gi-Oh! TCG Polska

Serce Kart => Yu-Gi-Oh! Teoria => Deck Workstation => Wątek zaczęty przez: Kali w 08 Luty, 2016, 15:28:27

Tytuł: [TCG][February 2016] Burning Abyss
Wiadomość wysłana przez: Kali w 08 Luty, 2016, 15:28:27
3 Scarm, Malebranche of the Burning Abyss
2 Cir, Malebranche of the Burning Abyss
2 Rubic, Malebranche of the Burning Abyss
1 Cagna, Malebranche of the Burning Abyss
2 Farfa, Malebranche of the Burning Abyss
1 Graff, Malebranche of the Burning Abyss
1 Libic, Malebranche of the Burning Abyss
1 Calcab, Malebranche of the Burning Abyss
1 Barbar, Malebranche of the Burning Abyss
1 Alich, Malebranche of the Burning Abyss
3 Fiendish Rhino Warrior
1 Tour Guide From the Underworld
19

3 Twin Twisters
1 Foolish Burial
1 Raigeki
1 Good & Evil in the Burning Abyss
1 Soul Charge
6

3 Anti-Spell Fragrance
2 The Traveler and the Burning Abyss
3 Solemn Strike
3 Fire Lake of the Burning Abyss
2 Quacking Mirror Force
1 Solemn Warning
1 Vanity's Emptiness
1 Bottomless Trap Hole
16

3 Dante, Traveler of the Burning Abyss
2 Virgil, Rock Star of the Burning Abyss
2 Downerd Magician
1 Number 47: Nightmare Shark
1 Number 30: Acid Golem of Destruction
1 Number 20: Giga-Brilliant
1 Ghostrick Alucard
1 Mechquipped Angineer
1 The Phantom Knights of Break Sword
2 Number F0: Utopic Future
15

2 Maxx "C"
2 System Down
3 Mask of Restrict
3 Imperial Iron Wall
2 Karma Cut
2 Majesty's Fiend
1 Mistake
15

Po osłabieniu Pepe BA zaczęło mi się w końcu powodzić w testach, deck ma w miarę dobry matchup ze wszystkim poza Kozmo, z którym nie cierpię grać, dlatego Systemy i Iron Walle w 3 sztukach w side. BA, klasycznie 14, Rhino jest spoko, długo zastanawiałem się czy grać maxxy czy veilery ale jednak to veiler bardziej mnie przekonuje, lecz chętnie poczytam porady w jakich ratio je grac. Nie ukrywam że bardzo ważna jest kostka, idąc 1szym zazwyczaj robi się kozacki setup, ale i idąc 2 nie ma tragedii. Porady, fixy?
Tytuł: Odp: [TCG][February 2016] Burning Abyss
Wiadomość wysłana przez: Flasher w 09 Luty, 2016, 09:39:35
Rozważ granie 2 kopii Farfa, Malebranche of the Burning Abyss + do tego Mechquipped Angineer. Quick playe na tym swietnie rozwalaja setup przeciwnika. Szczerze to w sytuacji gdy mozna zrobic 1 turowe doubl Dante, Traveler of the Burning Abyss to dużo lepiej sprawdza sie Dante/Angineer z Farfą.

Z racji, że mamy heavy spell format potestuj sobie też nawet 2-3 Magic Drain. Disrupt skali w pendulum, The Monarchs Stormforth, Domain of the True Monarchs, Kozmotown, Emergency Teleport robi swoje, no i bardzo częstwo zanegowanie Twin Twisters robi swoje.

Jako, że zasoby potów w decku przy tylu foolishach się szybko kończą rozważyłbym też zmniejszenie do 2 Fiendish Rhino Warriori ewentuane dorzucenie Crane Crane albo czegoś co podziała z zasobami z cmentarza.

No i Maxx "C" jeszcze chwile temu byl swietny w mainie, teraz juz niestety nie. Do side świetny jest Gameciel, the Sea Turtle Kaiju. Ściąga większość locków bez problemu a potem łatwo go rozjechać.

Na Kozmo ciekawą opcją wartą przemyślenia jest Compulsory Escape Device.

Tyle przemyśleń.
Tytuł: Odp: [TCG][February 2016] Burning Abyss
Wiadomość wysłana przez: Kali w 25 Luty, 2016, 15:00:43
up buildy, wlatuje 2ga farfa, alich, w trapach 3 anti spelle wraz z 3cim fire lakiem co mocno gwałci monarcha i pepe, quacking mirror forcy jako wkurwiacz przeciwnika, 3ci strike, jednak są potrzebne, w extra nowy phantom knight wraz z 2gim utopic future i angineer, w side majesty na randomy i mermaile, jakieś rady? ;D
Tytuł: Odp: [TCG][February 2016] Burning Abyss
Wiadomość wysłana przez: Regis w 25 Luty, 2016, 15:09:38
Phantom Knightów w mainie nie chciałeś testować?
Tytuł: Odp: [TCG][February 2016] Burning Abyss
Wiadomość wysłana przez: Kali w 25 Luty, 2016, 15:11:30
Phantom Knightów w mainie nie chciałeś testować?

czyste ba > z phantomami