Wątek: [TCG][February 2016] Agent  (Przeczytany 429 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.


chaisab

Odp: [TCG][February 2016] Agent
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Luty, 2016, 14:38:24 »
+1
Trochę nie rozumiem tego decku, min po co ci aż 3x Brilliant Fusion skoro masz tylko 2 gem=knighty? Nie mów, ze tylko dlatego żeby zwiększyć szansę na jego wyłapanie? Poza tym przy tak małej ilości gemów jak wyłapiesz brillant fusion póxniej to ci leży w łapie i płacze, nie masz co z tym zrobić. Jak wyłapiesz gema do ręki to też rip bo nie jesteś w stanie fusionować. Ja bym to w ogóle wywalił i ewentualnie zostawił same Instant Fusion.
Jak dla mnie też za dużo solemnów, jeżeli masz zamiar wykorzystać wszytskie to musiałbyś zapłacić aż 5k hapsa, trochę za dużo imho. Ja ogólnie jestem takim trochę old-school playerem (żyję jeszcze w erze synchronów) więc to co ja bym dodał to po prostu Bottomless Trap Hole Mirror Force (nikt się nie spodziewa lusterka :d) Torrential Tribute Gold Sarcophagus (nadal lubię tą kartę) czy może United We Stand (imho powinno się sprawdzać, chociaż zaraz zostanę zjechany za tą kartę). Poza tym do side można wrzucić Maxx "C" czy Psi-Blocker. Takie moje przemyślenia tylko.
« Ostatnia zmiana: 10 Luty, 2016, 14:40:21 wysłana przez chaisab »

Illidan

Odp: [TCG][February 2016] Agent
« Odpowiedź #2 dnia: 10 Luty, 2016, 18:53:56 »
+5
Widzę, że jesteś dość bystry skoro sam sobie odpowiedziałeś na pierwsze pytanie ;). I tak jeden z wielu powodów to to ,że chcę to kartę dobrać najlepiej na start i nie za bardzo mnie interesuje late-game, a nawet mid-game , skoro mecze trwają bo dwie - trzy tury. Sam Brilliant Fusion jak to jakiś czas temu zauważyli gracze ClownBlade'a, sprawdza siej jako Foolish napędzający comba. I ten Agent właśnie celuje w takie combo playe, który mają się zakończyć w minimalnym układzie Archlord KristyaArtifact Durendal, co już wystarczy by pepe player miał problem. Głównym combem jaki oczekuje od decku jest:

Hand:
Brilliant FusionThe Agent of Mystery - Earth

Zagranie:
1. Brilliant Fusion wysyła dowolnego Gem-knighta i Archlord Kristya na grave by summonować Gem-Knight Seraphinite
2. Normal summon The Agent of Mystery - Earth by dobrać The Agent of Creation - Venus
3. Normal summon The Agent of Creation - Venus i efekt po dwa Mystical Shine Ball
4. Synchro w lvl 5 ia następnie rank 5 Artifact Durendal z dwóch  Mystical Shine Ball rank 2 Herald of Pure Light
5.  Teraz używamy efektu Artifact Durendal by wysłać na grave Gem-Knight Seraphinite a potem używamy Herald of Pure Light by odzyskać Archlord Kristya, z racji ze mamy teraz 4 Fairy na grave summonujemy Archlord Kristya.

To zagranie w dużej mierze blokuje każdy grany deck w wystarczającym stopniu, by zapewnić sobie wygraną w G1, więc wniosek nasuwa się sam dlaczego 3 Brilliant Fusion. Kolejno teraz uzasadnię dlaczego 2x Gem-knighty, po pierwsze nie chce ich dobrać, bo na ręku są niepotrzebne, bo drugie granie jednej sztuki może spowodować to co wspomniałeś, czyli ze stworze sobie martwe Brilliant Fusion, gdy je dobiorę. Bardziej by się zastanawiał czy nie wywalić 1 Elder Entity NordenGem-Knight Seraphinite z extra by mieć na coś innego miejsce.   

Osobiście bardziej zastanawiam się nad wywaleniem Master Hyperion, który w żaden sposób nie przyspiesza gry, a zamiast niego dodać jakąś opcje na większą szansę ze to zagranie wykonam.

Z racji ze w decku gram pełno lightów myślałem na Galaxy Soldier, który oprócz tego ze posyła z ręki fairy na grave, to daje opcje by grać infinity.

Wybrałem Quntum engine w tym decku, dlatego że po pierwsze nie wymaga wielu kart i sam się recykluje, po drugie że bardzo ładnie wpasowuje się w główne zagranie decku, dokładając do tego zagrania Super Quantum Red Layer, kończymy turę dodatkowo Herald of the Arc Light, dokładając Super Quantum Blue Layer mamy opcje na Super Quantal Mech Beast Grampulse, który sprawdzi się w turze oppa. 


Co do side, to dyskusja nie ma tu sensu, side się składa na to co obecnie gra. I z racji, że gra Pepe, Monarch i Kozmo widziałbym Fog King, Gameciel, the Sea Turtle Kaiju

Poczałkowo myślałem o techowaniu Shaddoll FusionEl Shaddoll Anoyatyllis, ale obecnie nie ma to sensu.

W sumie co do kwestii solemnów powiem tak: "są za dobre by ich nie grać, skoro jest na nie miejsce", po za tym co mnie boli utrata 5k lp w zamian za możliwość zanegowania 3 zagrań przeciwnika, nawet bym się pokusił o trzeciego Solemn Strike

Na koniec, co jeśli bym szedł drugi? W sumie to combo jest z nastawieniem, że idę pierwszy ,albo opp się nie obstawił. Idąc jako drugi mam zamiar wykorzystać bardziej agresywne zagrania jak Trishula, Dragon of the Ice Barrier lub Super Quantal Mech Beast Magnaliger, w przypadku locka na extra deck wykorzystać Master Hyperion lub Raigeki
 
« Ostatnia zmiana: 10 Luty, 2016, 21:13:46 wysłana przez Illidan »

jona

Odp: [TCG][February 2016] Agent
« Odpowiedź #3 dnia: 10 Luty, 2016, 21:03:41 »
0
Super pomysł Ill, propsuję.

Illidan

Odp: [TCG][February 2016] Agent
« Odpowiedź #4 dnia: 10 Luty, 2016, 21:16:25 »
0
W sumie tak jak pisałem na początku mam wciąż dwa wolne sloty + dwa kolejne za Hyperiony,  które można by nawet trzymać sidowo. Więc przydałyby się jakieś dość ciekawe rady.

jona

Odp: [TCG][February 2016] Agent
« Odpowiedź #5 dnia: 10 Luty, 2016, 21:21:51 »
0
Ja Ci pomóc nie potrafię niestety, bo nie ogarniam kompletnie nowych kart i mety, ale sam play jest świetny.

Illidan

Odp: [TCG][February 2016] Agent
« Odpowiedź #6 dnia: 11 Luty, 2016, 09:02:12 »
0
W sumie przemyślałem jeszcze kilka opcji i doszedłem do wniosku, że bardzo dobra kart może w tym decku okazać się Droll & Lock Bird nawet mainowy, który w połączeniu z Artifact Durendal i tym ze obecna meta jest nastawiona na duży search/draw (Pepe(połowa decku), Monarch(Pantheism, Return,Tentacity), Kozmo(Field, Tincan)) automatycznie kończy grę.


Kolejna kwestia to dylemat czy nie spróbować grać Chicken Game do napędzenia decku
   
Inna spraw jest pomysł na zastąpienie Gem-Knight Garnet na Gem-Knight Lazuli, kwestia tylko czym by wtedy zrzucać z ręki.

O w ramach kolejnego uzasadnienia co do Brilliant Fusion to nie można zapominać, że gram 2 karty w extra Artifact DurendalHerald of Pure Light które potrafi wtasować gemy do decku

Tu drugie combo nastawione bardziej na atak niż obronę

Hand:
Brilliant FusionThe Agent of Mystery - Earth

Zagranie:
1. Brilliant Fusion wysyła dowolnego Gem-knighta i Archlord Kristya na grave by summonować Gem-Knight Seraphinite
2. Normal summon The Agent of Mystery - Earth by dobrać The Agent of Creation - Venus
3. Normal summon The Agent of Creation - Venus i efekt po  Mystical Shine Ball
4. Synchro w Trishula, Dragon of the Ice Barrier
5. Summon dwóch kolejnych Mystical Shine Ball i xyz w Herald of Pure Light
5.  Używamy Herald of Pure Light by odzyskać Archlord Kristya, z racji ze mamy teraz 4 Fairy na grave summonujemy Archlord Kristya.
6. Jeśli mamy Master Hyperion summonujemy go przed Archlord Kristya banishujac The Agent of Creation - Venus z pola

W efekcie czego mamy 8200 pod pójście po grę


I Trzecie:

Hand:
Brilliant FusionThe Agent of Creation - Venus

1. Summon The Agent of Creation - Venus i summon 3x Mystical Shine Ball, summon Daigusto Phoenix i detach Mystical Shine Ball.
2. Aktawacja Brilliant Fusion z wysłaniem Gem-Knight Lazuli, aby odzyskać Balla.
3. Summon Mystical Shine Ball ponownie by wezwać Cat Shark i jego efekt na Daigusto Phoenix

w efekcie czego mamy 8100 dmg, 3 karty na ręku i nieznany mill na grave, Gem-Knight Seraphinite na polu po dodatkowy summon
« Ostatnia zmiana: 11 Luty, 2016, 13:21:00 wysłana przez Illidan »

Illidan

Odp: [TCG][February 2016] Agent
« Odpowiedź #7 dnia: 11 Luty, 2016, 10:41:54 »
0
Post pod postem, ale chciałem oddzielić informacje o przemyśleniach od informacji o zminach

Jako jeden z brakujących slotów, dochodzi Thunder King Rai-Oh, który podobnie jak Krystia może być searchowalny z pomocą  Brilliant Fusion

Z extra wypada jeden Elder Entity Norden i jeden Gem-Knight Seraphinite, gdyż są recyklowalne przez Archlord Kristya, zwizku z czym pojawiają się dwa wolne sloty na jakieś synchro/xyz/fusion, gdyż nie głupim pomysłem wydaje się granie Panzer Dragon, gdyby zdecydować się na Galaxy Soldier. Jako synchro rozważam Ancient Fairy Dragon + Chicken Game.

Kolejno wypada też Ghostrick Alucard na rzec dodatkowej rank 2, prawdopodobnie Daigusto Phoenix

Wymiana jednego Gem-Knight Garnet na Gem-Knight Lazuli
« Ostatnia zmiana: 11 Luty, 2016, 13:29:11 wysłana przez Illidan »

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
11 Odpowiedzi
413 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 05 Luty, 2016, 19:18:23
wysłana przez brzezik
3 Odpowiedzi
369 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 10 Luty, 2016, 13:55:40
wysłana przez Regis
9 Odpowiedzi
872 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 26 Maj, 2016, 23:25:49
wysłana przez Rae88
1 Odpowiedzi
275 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 12 Luty, 2016, 21:42:12
wysłana przez Illidan
8 Odpowiedzi
372 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 13 Luty, 2016, 21:06:41
wysłana przez Matys