No elo karciane świry, BA/PK po liście ma się dobrze, jednak styl gry trzeba trochę zmienić, bo tylko 1 Beatrice. Testowałem deck, działa bardzo dobrze, jednak prosiłbym o trochę pomocy i opinii co do buildu
A44/M23/S10/T11/E15
3
Scarm, Malebranche of the Burning Abyss2
Farfa, Malebranche of the Burning Abyss1
Cir, Malebranche of the Burning Abyss1
Graff, Malebranche of the Burning Abyss1
Barbar, Malebranche of the Burning Abyss1
Libic, Malebranche of the Burning Abyss1
Rubic, Malebranche of the Burning Abyss1
Calcab, Malebranche of the Burning Abyss3
The Phantom Knights of Silent Boots2
The Phantom Knights of Ancient Cloak1
The Phantom Knights of Ragged Gloves3
Speedroid Terrortop1
Speedroid Taketomborg1
Tour Guide From the Underworld1
Fiendish Rhino Warrior3
Pot of Desires3
Allure of Darkness2
Twin Twisters1
Reinforcement of the Army1
Foolish Burial3
Phantom Knights' Fog Blade3
Anti-Spell Fragrance2
Solemn Strike2
Solemn Scolding1
Solemn Warning3
Dante, Traveler of the Burning Abyss1
Dante, Pilgrim of the Burning Abyss1
Virgil, Rock Star of the Burning Abyss1
Beatrice, Lady of the Eternal2
The Phantom Knights of Break Sword1
Dark Rebellion Xyz Dragon1
Number 47: Nightmare Shark1
Super Quantal Mech Beast Grampulse1
Leviair the Sea Dragon1
Digital Bug Corebage1
Number 20: Giga-Brilliant1
Number F0: Utopic FutureFarfe sciąłem do 2 bo jest tylko 1 Beatrycze więc tak naprawdę potrzebujemy 1 do przecięcia playa, później można ją recyklować. Rhino dałem aby podkręcić szansę na zmillowanie Cira/Graffa w 1 turze, lubię tez miec opcję zeby iść w niego TGU i bardziej kontrolować swój play w zależności od tego co zmilluje. Desires - tutaj są obecnie 2 szkoły z tego co rozmawiałem, ale karta wg. mnie jest za dobra aby jej nie grać. Jedyna karta która boli jak ją zbanishujemy to Cir, który i tak po limicie beatrice jest mniej ważny, ale nadal dobrze go mieć do loopowania z dante, jednak z testów wnioskuje, że dość rzadko jestem zmuszony zagrać desires bez pewności dostepności do Cira, a +1 za darmo to +1 za darmo i nic tego nie zmieni. Scoldingi gram bo nie gryzą się z Anti-Spellem, Fog Bladem, którego można zawsze użyć jako 1 negację efektu, a Solemn Judgment to Solemn Judgment - nie daje jeszcze bardziej grać przeciwnikowi jak zaczniemy, a deck jest budowany z założeniem, aby iść 1szym - easy sideout gdy spodziewamy się iśc 2. Do extra chętnie włozyłbym oldschoolowo 1 downerdkę bo często jest opcja na nałożenie na Dante ale nie wiem za co, jakieś pomysły? To chyba na tyle. Zrobmy tu jakąś fajną dyskusję, bo paru graczy PK/BA w polsce jest. Pisjoł ;DD