-
(http://i.imgur.com/qG3FTFZ.png)
Młodzi pewnie nie pamiętajo ;DD
Elemental HERO Captain Gold+Skyscraper - pomaga przechodzić przez rzeczy większe niż 1900 (Monarch). Dodatkowy slot do położenia karty przy Demise.
Thunder King Rai-Oh, bo jest duży. Efekt też ma całkiem wporzo.
Evocator Chevalier, bo chciałem jeszcze jeden target pod Sparka. W dodatku daje dostęp do czegoś innego niż Shining z Miracle.
Miracle Fusion, bo pomaga jakoś recyklingować zasoby za pomocą Shininga. Shining jest duży.
Drowning Mirror Force jest spoko w połączeniu ze Sparkiem, ale nie zawsze podchodzi razem.
Powerful Rebirth, bo sam Hero Blast to czasem za mało, a moby szybko się kończą.
Dark Bribe jest fajny.
Jakieś rivalki i SIM na metę (Rivalka + Rai-Oh niektórym topom sprawia niemałe problemy).
Myślałem nad jakimiś maskami, ale Masked HERO Koga ssie, a Elemental HERO Shadow Mist jest mały.
Pomysły?
-
1. Dlaczego 2 a nie 3 Miracle ?
2. Dlaczego nie zagrasz 1-2 Supervise jak grasz Chevaliera ? Otworzyłoby opcję na Xyz playe.
To tak na szybko. Nie bawiłem się HERO dawno, więc więcej na chwilę obecną nie zaproponuję.
-
1. za mało tym gier rozegrałem, żeby zdecydować co wywalić za trzeciego, na pewno jakoś go zmieszczę! :)
2. Chevalier jest tylko 4tym aliusem, bo w pewnym momencie zostałem z martwymi sparkami (choć może lepiej będzie po prostu wymaksować blasty?), nie chciałem z tego robić nic więcej. Dlatego też nie wrzucałem Bubblemana (tzn. wrzuciłem, ale potem wywaliłem, bo się gryzł z koncepcją i deadził). Chcę przede wszystkim abuse'ować Sparki, a Xyz playe trochę to psują. Dodatkowo chcę ograniczyć special summon ze względu na PoDy i Demise'y.
Ja tak naprawdę pierwszy raz się tym bawię, ale sporo grałem przeciwko temu w 2011. Dlatego też nie wszystkie must-be pamiętam.
EDIT
Powerful Rebirth jednak gryzie się ze sparkiem, więc wymienię je na CotHy.
Zorientowałem się, że można tu grać Skill Draina, więc go dorzucam (choć jeszcze nie wiem za co).