Wątek: [TCG][April 2016] Dinomist  (Przeczytany 237 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

[TCG][April 2016] Dinomist
« dnia: 22 Czerwiec, 2016, 17:16:30 »
0


Main [40 ; 24 / 11 / 5]

2 Gameciel, the Sea Turtle Kaiju
3 Dinomist Spinos
3 Dinomist Rex
3 Dinomist Brachion
3 Dinomist Pteran
3 Dinomist Plesios
2 Dinomist Ceratops
2 Dinomist Ankylos
1 Dinomist Stegosaur
2 Magical Abductor
3 Dinomist Charge
2 Dinomic Powerload
3 Moray of Greed
2 Instant Fusion
1 Limiter Removal
3 Dinomist Rush
2 Double Magical Arm Bind
Extra [15]

1 Panzer Dragon
1 Elder Entity Norden
1 Cyber Dragon Infinity
1 Digvorzhak, King of Heavy Industry
1 Number 61: Volcasaurus
1 Shark Fortress
1 Cyber Dragon Nova
2 Number 37: Hope Woven Dragon Spider Shark
1 Dark Rebellion Xyz Dragon
1 Number 101: Silent Honor ARK
1 Castel, the Skyblaster Musketeer
2 Abyss Dweller
1 Gagaga Cowboy


              Witam wszystkich.

   Jeśli ktoś z Was ma jakiś pomysł na ulepszenie decku (co dodać, co wyrzucić) to proszę o komentarze. Obecnie planuje dorzucić do decku Maxx "C".
   Jakby komuś się nudziło, to niżej można przeczytać co mi tam po głowie chodzi związanego z Dinomistami.

   Może znajdują się tutaj jacyś specjaliści od Dinomist'ów albo po prosto bardziej doświadczeni gracze, którzy mogą mi doradzić albo udzielić kilku wskazówek odnośnie mojego układu talii. Wiem, że ten archetyp nie zawojuje za wiele na turniejach i nie ma zbyt wielu skomplikowanych (czyli jednoznacznie - dobrych) zagrań, ale gra mi się przy ich użyciu bardzo przyjemnie.
   
   Uwielbiam efekty skal, które "osłaniają" inne karty typu Dinomist przed targetem albo zniszczeniem:
- skala 3 daje nam możliwość zniszczenia jej samej w zamian za niszczoną inną kartę typu Dinomist;
- skala 6 w zamian za zniszczenie jej samej pozwala na negacje efektu który targetuje inną kartę typu Dinomist.
   Dinomist Charge jest niesamowicie przydatnym spellem dzięki oczywistemu searchowi oraz odzyskiwaniu jednego z Dinomistów wysyłanego z pola na wierzch extra decku (np. dzięki Dinomist Charge możemy odpalić dwa efekty Dinomist Spinos trybutując tego samego montera dwa razy [tak, można odpalić oba efekty Dinomist Spinos co daje nam dwa ataki directly]).
   Jedną z ciekawszych funkcji jest także search dzięki Dinomist Pteran (lecz jego niski atak to utrudnia) oraz pasywne zmniejszanie ataku i obrony monsterów przeciwnika dzięki Dinomist Plesios.
   Dinomist Rush pozwala na dodatkowy summon z decka oraz może służyć jako tarcza osłaniająca ważniejszego monstera (kiedy przeciwnik atakuje nam np Dinomist Spinos a my nie chcemy go stracić to możemy z efektu Dinomist Rush przyzwać Dinomist Stegosaur, który zmusi przeciwnika do zmiany targetu; inaczej oba monstery zostaną wysłane poza grę z efektu Dinomist Stegosaur).
   Jedną z głównych zagrywek jest używanie efektów Dinomist Spinos do zbijania dużej ilości życia przeciwnika za jednym razem (jeśli trafi nam się Limiter Removal mamy dużą szansę na OTK). Bardzo przydatny okazać się może Dinomist Rex posiadający możliwość shuflowania wybranej karty na polu przeciwnika, bądź losowej z jego ręki, do decka (jednak trzeba pamiętać, że musimy mieć do tego materiał do trubutowania oraz Dinomist Rex musi przeżyć walkę).
   Ponieważ archetyp Dinomist sam w sobie nie jest za mocny to jego Boss Monster'em jest prawdopodobnie Cyber Dragon Infinity (na szczęście Dinomisty to monstery 4 oraz 5 poziomowe).
   

   Na 100% każdy spyta na co mi Double Magical Arm Bind. Ta karta daje niesamowitą możliwość zaskoczenia przeciwnika i zostawienia go prawie z niczym. Dodatkowym atutem jest to, że nasze monstery to Pendulum, więc po trybucie lecą na extra deck co pozwala je ponownie przyzwać.
   
   Końcem moich wypocin będzie pytanie czy uważacie, że Dinomisty mogą coś obecnie ugrać? Czy wydaje Wam się, że Konami wyda jeszcze jakieś supporty to tak niszowego Archetypu?


Dzięki za wszelkie przyszłe komentarze oraz za czytanie tych pierdół ;p
« Ostatnia zmiana: 22 Czerwiec, 2016, 18:28:32 wysłana przez Mizuk »
"Jeśli czegoś nie umiesz, to pierwszy krok do tego, by być w tym najlepszym."

Odp: [TCG][April 2016] Dinomist
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Czerwiec, 2016, 21:00:27 »
0
Osobiście grałbym Number 103: Ragnazero, dobrze współgra z Dinomist Plesios. Dosyć ciekawym techem jest Echo Oscillation, dobrze współgra z Dinomist Charge.

 

Podobne tematy Yu-Gi-Oh!

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
18 Odpowiedzi
611 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 16 Kwiecień, 2016, 17:00:25
wysłana przez Hakuło
0 Odpowiedzi
167 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 15 Kwiecień, 2016, 21:07:39
wysłana przez rockmaniak
0 Odpowiedzi
252 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 10 Maj, 2016, 22:22:16
wysłana przez brzezik
2 Odpowiedzi
228 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 15 Czerwiec, 2016, 01:54:16
wysłana przez Izorist
1 Odpowiedzi
246 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 27 Czerwiec, 2016, 01:08:22
wysłana przez Agreel